مدیرعامل آبفای هرمزگان از پیشرفت 52 درصدی طرح های مهر ماندگار آبفا خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس حسین خادمی با اظهار امیدواری از روند پیشرفت پروژه های مهر ماندگار آب و فاضلاب افزود: تاکنون طرح آبرسانی محرم به فرامرزان ، 60 درصد و طرح آبرسانی جگین – جاسک نیز ، 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

وی در خصوص چگونگی روند اجرای پروژه های مهر ماندگار آب و فاضلاب گفت: طرح آبرسانی جگین –بشاگرد در مرحله اخذ مجوز کمیسیون ماده 215 بوده که تا پایان آذر ماه امسال عملیات اجرایی آن شروع می شود.

مدیرعامل آبفای هرمزگان افزود: این طرح برای بهره برداری به اعتباری بالغ بر 750میلیارد ریال نیاز دارد که فاز اول آن در سال 92 بهره برداری می شود و بر اساس پیش بینی های انجام شده، کل این طرح در سال 93 تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گفته این مسئول طرح آبرسانی جگین-جاسک نیز با هدف تولید هشت میلیون متر مکعب در سال و ظرفیت 510 لیتر در ثانیه اجرایی شده که اعتبار مورد نیاز جهت اتمام کل طرح 149 میلیارد و 770 میلیون ریال است.

خادمی افزود: آبرسانی به فرامرزان بستک از دیگر طرح های مهر ماندگار است که برای اجرای این طرح طی سال 89 و سه ماه اول امسال اعتباری معادل170 هزارو 233 میلیون ریال هزینه شده و تکمیل و بهره برداری از آن نیازمند میلیارد 212میلیارد ریال اعتبار است./س

برچسب ها: مهر ماندگار ، آب ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.