دبير كميسيون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اينكه تعدادي از دولتي‌ها در حال رايزني هستند تا سوال از رئيس‌جمهور منتفي شود گفت: بايد تابو شکسته شود و رئيس‌جمهور در برابر عملکرد خود و معاونين خود پاسخگو باشد.

غلامرضا اسدالهي نماينده تربت جام و تايباد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح سوال از رئيس جمهور گفت: سوال کنندگان در به سرانجام رسيدن اين طرح مصرند اما تعدادي از دولتي‌ها و برخي نمايندگان در حال رايزني هستند تا سوال از اکثريت بيافتد.

وي در ادامه افزود: نمايندگان براي جلوگيري از تنش در تلاشند تا اين سوال انجام نشود چراكه سابقه طرح سوالي كه در مجلس هشتم صورت گرفت را مدنظر مي‌گيرند.

 دبير كميسيون برنامه و بودجه مجلس تصريح كرد: بهتر است اين سوال در فضاي غير سياسي و کارشناسانه دنبال شود.

اسداللهي خاطرنشان كرد: به نظر بنده اگر رئيس جمهور بيايد و پاسخ بدهد بهتر از اين است که نيايد چرا که بايد تابو شکسته شود و ايشان در برابر عملکرد خود و معاونين خود بخصوص درباره مسائل ارزي اخير پاسخگو باشد.

وي افزود: ايشان نبايد مسير سوال را تغيير دهد، البته در مقطع کنوني قانون اصلاح شده و بعد از پاسخ رئيس جمهور نماينده سوال کنندگان نيز صحبت مي‌کند و بعد در مجلس راي گيري مي‌شود که اگر نمايندگان پاسخ رئيس جمهور را قانع کننده ندانند وي کارت زردمي‌گيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، تابو ، سوال ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار