عضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت:اقدامات دشمنان که جسارت به مقدسات را آزادي بيان و افشاي چهره خودشان را مخالف آزادي بيان مي‌دانند در چارچوب قوانين بين‌الملل پيگيري مي‌‌شود.

سيد حسين نقوي حسيني نماينده مردم تهران و ورامين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قطع شبكه‌هاي ماهواره‌اي ايران در آستانه انتخابات رياست جمهوري گفت: يكي از اهداف غرب از قطع شبكه‌هاي ماهواره‌اي ايران تك صدايي كردن فضاي انتخاباتي آينده است.

وي در ادامه افزود: در فتنه 88 نقش بارز رسانه‌هاي بيگانه را در اعمال نا آرامي‌ها شاهد بوديم و همچنين براي همگان روشن است كه اين فتنه‌گري‌هاي عناصر غربي در قالب شبكه‌ها ضد نظام سازماندهي شده بود.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس تصريح كرد: اين اقدام غرب غيراصولي و غيراخلاقي بوده و حتي برخلاف قوانين بين‌المللي شكل گرفته است كه نشانگر نگراني و عصبانيت دشمنان نظام از افشاگري چهره واقعي آنهاست.

نماينده مردم تهران و ورامين در مجلس با تشريح رويكرد ايران در قبال اين اقدامات خصمانه تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران در قبال اين اقدامات بايد بيشتر از گذشته به افشاگري چهره دشمنان خود بپردازد و همچنين تلاش كند تا با بهره‌مندي از ابزارهاي فني و ساير امكانات بين‌المللي به پخش مجدد شبكه‌هاي خود اقدام كند.

حسيني در پايان خاطر نشان كرد: جمهوري اسلامي ايران بايد از اين دشمنان كه جسارت به مقدسات را آزادي بيان و افشاي چهره خودشان را مخالف آزادي بيان مي‌دانند در چارچوب قوانين بين‌الملل و با هدف خنثي سازي اقدامات خصمانه آنها پيگيري مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شبکه ، انتخابات ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار