معاون بين‌الملل حزب موتلفه اسلامي گفت: مصاحبه‌ها و تحليل‌هاي عناصر وابسته به جريان اصلاح‌طلب در داخل و خارج از كشور نشان مي‌دهد كه اين جريان هنوز خط و مشي را كه در فتنه 88 طي كرده است، دنبال مي‌كند.

حميدرضا ترقي معاون بين‌الملل حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به فعاليت‌هاي اصلاح‌طلبان براي انتخابات رياست جمهوري و حركت اين جريان در راستاي منافع غربي‌ها گفت: بارها شاهد بوديم كه مقامات كشورهاي غربي به خصوص آمريكا با صراحت تمام اعلام كردند كه در انتخابات سال 92 از اصلاح‌طلبان به طور همه جانبه حمايت خواهند كرد.

وي افزود: اگر اين جريان قصد دارد به صورت طبيعي به مانند جريانات ديگر در فعاليت‌هاي سياسي كشور حضور داشته باشد بايد موضع شفاف خود را در اين راستا اعلام كند اما شاهديم تا به اين لحظه چنين اقدامي صورت نگرفته است.

ترقي تصريح كرد: به طور واضح مجموعه اصلاح‌طلبان در پازلي كه غرب براي آنها طراحي كرده است حركت مي‌كنند و در اين راستا با ايجاد اختلافات داخلي ميان اصولگريان و بحراني جلوه دادن شرايط كشور درصدد فراهم ساختن زمينه براي حضور هستند.

معاون بين‌الملل حزب موتلفه با تاكيد بر اينكه افزايش فشارهاي اقتصادي بر جمهوري اسلامي ايران و تشديد تحريم‌ها يكي از روش‌هاي اصلي اصلاح‌طلبان براي حضور در انتخابات است، خاطرنشان كرد: پازلي كه دشمن براي اصلاح‌طلبان طراحي كرده و مصاحبه‌ها و تحليل‌هاي عناصر وابسته به اين جريان در داخل و خارج از كشور نشان مي‌دهد كه اين جريان هنوز خط و مشي را كه در فتنه 88 طي كرده است دنبال مي‌كند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با اشاره به اينكه اصلاح‌طلبان نبايد اشتباه انتخابات 88 را تكرار كنند، اظهار داشت: اتكا به بيگانگان براي حضور در عرصه انتخابات از سوي اين جريان اشتباه محض است و به طور حتم همانند سال 88 سرنوشت بدي را براي اين جريان رقم خواهد زد.

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: ترقی ، دشمن ، اختلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار