مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شركت آب و فاضلاب استان ضمن هشدار به مردم گفت: شرکت آب و فاضلاب مسوولیتی در قبال محصولات شرکت های تولید و توزیع کننده ادوات کاهنده مصرف آب عهده دار نخواهد بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره به تماس های مکرر شرکت های فروشنده ادوات كاهنده مصرف ‌آب از خارج از استان با شهروندان قمی درخصوص اجباری بودن خرید محصولات آن شرکت ها با تایید وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب و سردرگمی مردم در این رابطه، گفت: شرکت آب و فاضلاب هیچگونه ارتباط کاری با شرکت‌هاي یاد شده و مشابه ندارد و مسوولیتی در قبال محصولات اين شرکت ها چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ هزینه ای عهده دار نخواهد بود.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه با بیان اینکه استفاده از شیرآلات و تجهیزات کاهنده مصرف به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف و هزینه های خانوار تاثیر گذار است، اظهار داشت: هیچ اجباری از سوی وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب در استفاده از این تجهیزات وجود ندارد.
کربلایی در پایان خواستار عدم اعتماد به شرکت های سود جو اعتماد شد و تاکید کرد: روش های صرفه جویی در مصرف آب بارها توسط مسئولان و کارشناسان مربوطه اعلام شده است و مردم می توانند از این روش ها در راستای مدیریت مصرف آب استفاده کنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.