معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از پیشرفت عملیات آبرسانی به مسکن مهر فاز 9 شهر جدید پردیس خبر داد.

سید مجید صالحی ‏امیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: آبرسانی به 12 هزار واحد مسکونی شهر جدید پردیس بالغ بر 26 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

وی افزود: اراضی مسکن مهر فاز 9 شهر جدید پردیس شامل 12 هزار واحد مسکونی واقع در شمال غربی این شهر در حال احداث است.

صالحی ‏امیری ادامه داد: به منظور آبرسانی به این واحد های مسکونی خط انتقالی به طول 6 هزار و 600 متر از جنس چدن داکتیل در قطر های 600، 400 و 700 میلی‏ متر در مراحل پایانی اجرا و تست قرار دارد.

وی بیان کرد: این طرح بالغ بر 26 میلیارد ریال هزینه در برداشته و این خط انتقال از محل مخزن 10 هزار مترمکعبی جنب تصفیه‏‌ خانه تا مخزن 5 هزار مترمکعبی شماره 9 و 5 هزار مترمکعبی شماره 10 طراحی شده و در مراحل پایانی اجرا قرار دارد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران تصریح کرد: با توجه به اختلاف ارتفاع 100 متری بین مخازن 9 و 10 احداث یک ایستگاه پمپاژ با دبی حداقل 120 لیتر در ثانیه پیش ‌‏بینی شده که در حال طی کردن مراحل ساخت است.

صالحی ‏امیری اضافه کرد: با توجه به لزوم تسریع در ایجاد تأسیسات زیر بنایی مسکن مهر، این شرکت نخستین دستگاه خدمات‏‌ رسان بوده که تاکنون نسبت به احداث تأسیسات مربوط به آبرسانی اقدام کرده است./س

برچسب ها: آبرسانی ، پردیس ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.