دانشگاه هنر که نزدیک به 30 سال است در عرصه آموزش هنرمندان گام برمی دارد، حمایت خود را از جشنواره فیلم و عکس همراه تهران اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي جشنواره فيلم و عكس همراه تهران؛ بر اساس این تفاهم نامه که میان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر و بخش آموزشی جشنواره منعقد شد، کارگاه های آموزشی "تکنیک های عکاسی و فیلم سازی خلاق با تلفن همراه" در دانشگاه هنر برای دانشجویان و علاقمندان به این کارگاه ها برگزار می شود.
بنابراين گزارش؛ اولین کارگاه آموزشی از این دست در تاریخ سه شنبه 9 آبان ماه در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار خواهدشد. هدف از برگزاری این کارگاه ها ارتقاء سطح  دانش هنری نسل جوان، شناسایی و کشف استعداد های جوان درحوزه فیلم و عکس، تعمیم و فراگیری فن عکاسی و فیلم سازی برای مخاطبین عام و ایجاد زمینه های مناسب برای شناخت و گسترش عکاسی و فیلم سازی با تلفن همراه است.
لامز به ذكر است؛ اصول کلی عکاسی و مستندسازی، تکنیک های ویژه عکاسی و فیلم برداری با تلفن همراه و چگونگی استفاده از ویژگی های خاص گوشی تلفن همراه برای عکاسی و فیلم سازی از جمله مواردی است که در کارگاه های اموزشی تدریس می شود.
همچنين؛ نمایش نمونه هایی از فیلم های ساخته شده با موبایل، معرفی چند نرم افزار و اپلیکیشن ویژه عکس و فیلم  در گوشی های همراه و ساخت فیلم کوتاه موبایلی توسط شرکت کنندگان و نمایش آنها نیز از دیگر برنامه های این دوره کوتاه آموزشی است.
لازم به ذكر است؛ که این کارگاه ها به صورت رایگان برگزار شده و در پایان کارگاه، گواهی شرکت در دوره به شرکت کنندگان اعطا می شود.
گفتني است؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi مراجعه کنند./ص

برچسب ها: همراه ، تهران ، جشنواره ، فیلم ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار