"ملكه" با وجود حذف 20 دقيقه از زمانش به هيچ وجه به شعور رزمندگان توهين نمي‌كند.

حامد حسيني؛ جانشين تهيه كننده فيلم "ملكه" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص دلايل اكران نشدن اين فيلم؛ گفت: فيلم "ملكه" و موضوع اكران آن به پخش كننده آن يعني فارابي برمي‌گردد و با تصميم آن اين فيلم در اين زمان اكران نشد.
وي ادامه داد: با توجه به مشورت‌هاي صورت گرفته فيلم "ملكه"براي نيمه اول آذرماه و با سرگروهي سينما آزادي در نظر گرفته شده است و موضوع شرايط بد اكران دليل به تعويق افتادن اكران اين فيلم بوده است.
حسيني در خصوص اصلاحيه هاي فيلم نيز عنوان كرد: فيلم ملكه از 7 پرده به 6 پرده تبديل شده است و به همين منظور صداگذاري و كپي هاي آن نيز بايد مجدد انجام مي‌گرفت و همچنين زمان فيلم نيز بايد كوتاه مي شد.
وي اظهار داشت: اصلاحيه فيلم در دو نوبت صورت گرفت در ابتدا 15 دقيقه از فيلم كم شد و در نوبت دوم با كوتاه كردن زمان به اندازه 4 دقيقه فيلم ملكه به زمان 103 دقيقه اي رسيد.
حسيني تاكيد كرد: فيلم "ملكه" در زمان هاي مختلفي همچون تابستان و ايام دفاع مقدس براي اكران انتخاب شده بود و جز فيلم هاي فاخري است كه با توجه به شرايط نامطلوب سينما، قابليت مورد استقبال قرار گرفتن توسط مخاطبان را دارد.
وي بيان كرد: تفاوت و ويژگي خاص فيلم "ملكه"، نگاه متفاوت به دفاع مقدس است كه با توجه به برخورداري از استانداردهاي سينمايي مخاطبان از تماشاي آن لذت مي‌برند.
حسيني اظهار داشت: فيلم "ملكه" علاوه بر فيلمبرداري حرفه اي از فيلم هاي خوبي برخوردار است كه با دربرگيري پيام امروزي، انسانيت را به رخ مخاطب ميكشد.
وي افزود: اين فيلم با بررسي دقيق بحث جنگ به شعور رزمنده و جنگ توهين نمي‌كند و اميدوارم با اكران فيلم ملكه در فضاي درست اكران و بهبود نگاه فرهنگي، حال سينما و فيلم هاي دفاع مقدس بهتر شود.
حسيني در ادامه‌ي صحبت هايش با اشاره به شايعاتي مبني بر سفر حج محمد علي باشه آهنگر و پرداخت هزينه هاي آن توسط وزارت ارشاد، خاطرنشان كرد: محمد علي باشه آهنگر 8 سال پيش به همراه همسرش براي تشرف به حج ثبت نام كرده و تمام هزينه هاي ثبت نام را با پول خود انجام داد.
وي در پايان گفت: وي با كاروان معمولي به اين حج رفته و دور از انصاف است كه شايعاتي را در اين خصوص در رسانه ها به وجود آورد./ص
برچسب ها: انصاف ، باشه ، آهنگر ، ملکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.