این سربازان که از اعضای هنگ سوم نیروی زمینی ارتش استرالیا بودند پس از این اظهار نظرات و اعتراض گروههای مسلمان، توسط مقامات قضایی ارتش احضار شده اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مسلمانان در استرالیا جمعیت بسیار زیادی دارند و حدود 400 هزار نفر از آنها در شهرهای مختلف این کشور زندگی می کنند.

حدودا یک ماه قبل گروهی از مسلمانان اهل شهر سیدنی استرالیا به دلیل اعتراض به فیلم موهن آمریکایی در مورد پیامبر اکرم (ص ) به خیابان آمده و این اقدام را محکوم کردند. در همین حال 15 سرباز استرالیایی در اقدامی بی شرمانه، در صفحات خود در شبکه اجتماعی فیس بوک به تمسخر این حرکت پرداخته و ضمن فحاشی به مسلمانان، آنها را تهدید کردند.

ارتش استرالیا به دلایل امنیتی نامی از این افراد منتشر نکرده اما تایید کرده است که این سربازان ضمن رد و بدل کردن جملاتی مانند اینکه "باید جواب این کار مسلمانان را با اسلحه داد" و سرطانی خواندن این پیروان کاملترین دین الهی، به مسلمانان توهین کرده اند.  

این سربازان که از اعضای هنگ سوم نیروی زمینی ارتش استرالیا بودند پس از این اظهار نظرات و اعتراض گروههای مسلمان، توسط مقامات قضایی ارتش احضار شده اند اما پیش بینی می شود تنها با یک اخطار رسمی رو به رو شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۱:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۱
فیسبوک خودش باید این صفحه رو بلاک کنه.
آخرین اخبار