ساکنان شهر کالياري در استان ساردنيا در ايتاليا ديروز عليه بيکاري و بسته شدن کارخانه هاي شهر به همراه فرزندان خود تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه راي نيوز؛ هزار و پانصد نفر از کارگران به همراه فرزندان خود در شهر کالياري در استان ساردنيا در ايتاليا تظاهرات کردند تا به همه نشان دهند همه شهرهاي استان در حال مردن و از بين رفتن است.

در تظاهرات ديروز همچنين درگيري هايي ميان کارگران و نمايندگان اتحاديه ها افتاق افتاد. کارگران معترض شعار مي دادند: به اشتغال لطمه نزنيد.

يکي از تظاهرکنندگان گفت هر کدام از ما کلاه ايمني پدرمان را که در اينجا کار مي کند بر سر گذاشته ايم. همه ما در اينجا متحد شده ايم. همه دانشجويان و کارگران در اينجا متحد شده ايم.
گزارشگر شبکه گزارش داد در پشت سر کارگران کارخانه هاي استان ساردنيا، شاهد چهره همه مردم شهر هستيم: افراد بازاري، دانشجويان و تعداد زيادي از افراد بيکار و نيز افراد استفاده کننده از بيمه بيکاري.

نسل هاي مختلفي در خيابان هاي کالياري در حال پياده روي و برگزاري تظاهرات و مراجعه به ساختمان هاي متعدد مسئولان منطقه اي هستند تا به آنها بگويند بحران اقتصادي آنچنان شدتي دارد که مي تواند بر نسل فعلي و آينده تاثير گذار باشد.

يکي از کارگران شرکت کننده در تظاهرات گفت دانشگاه شهر ساساري با ارائه آماري اعلام کرده است در سال 2050ميلادي يک سوم از جمعيت استان ساردنيا ديگر در اين استان نخواهند بود. بعبارتي مسير مهاجرت را پيش روي خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار