سرمربی تیم والیبال شهر داری ارومیه گفت: خوشبختانه توانستیم با تلاش و همت بازیکنان در هفته سوم با نتیجه سه بر یک تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس را شکست دهیم.

 مجید ساداتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بندر عباس امسال یک تیم خوب و قابل قبولی را تشکیل داده است، بازیکنان آن را نیروهای جوان و پر انگیزه  تشکیل می دهند و بازی مقابل آنها کار سختی بود.
 
وی تصریح کرد:  ما در این هفته  از مسابقات لیگ برتر نسبت به بازیهای گذشته با تمرکز  و تفکر بیشتری بازی کردیم اما متاسفانه همچنان از کمبود یار در پست کلیدی در یافت کننده قدرتی رنج می بریم.
 
وی خاطر نشان کرد:  یکی از مشکلاتی که در بازی شب گذشته برای ما بوجود آمد مصدومیت سعید مصطفی وند یار دفاع وسط و سرعتی زن تیم بود که امیدوارم شرایط جسمانی وی هرچه سریعتر بهبود پیدا کند.
 
ساداتی تصریح کرد:  از مهم ترین  فاکتورهای برد ما در هفته سوم دریافت اول خوب و به موقع بود زیرا در این شرایط توپ به دست و پاسور رسیده و موتور تیم گرم می شد و بازیکنان قطر پاسور به خوبی  می توانستند در زدن اسپک موفق عمل کنند البته ناگفته نماند که دفاع ما دراین دیدار نسبت به دو بازی  قبل بهتر عمل کرد.
 
مربی تیم والیبال  شهرداری  ارومیه خاطر نشان کرد: هر چه تعداد  روزها و هفته های مسابقات لیگ برتر افزوده می شوند و بازیکنان هماهنگ تر از قبل ظاهر می شوند با توجه به آنکه نزدیک تیم را ارومیه را والیبالیستهای  صاحب نام و ملی پوش تشکیل می دهند توقع  تماشاچیان در گرفتن پوئن و غلبه حریفان زیاد است.
 
ساداتی گفت:  ارومیه یکی از شهرهای والیبال  خیز  ایران محسوب می شود تماشاگران از بازیکنان تیم شهرداری توقع ارائه یک بازی  زیبا و والیبال  حرفه ای دارند امیدوارم در هفته های آینده با حضور قدرتمند انه  خود مقابل حریفان و کسب نتایج خوب انتظارات علاقمندان ارومی  را برآورده کنیم./مح
برچسب ها: ارمیه ، دریافتمان ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار