معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: متقاضیان سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی باید در قالب تعاونی ها اقدام کنند زیرا توان سرمایه گذاری به صورت خود اشتغالی در این کار وجود ندارد.

حسین نظری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: متقاضیان سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی باید در قالب تعاونی ها اقدام کنند زیرا توان سرمایه گذاری به صورت خود اشتغالی در این بخش وجود ندارد که با توجه به این امر انتظار می رود که دستگاه های متولی تعامل بیشتری با سرمایه گذاری داشته باشند.

حسین نظری در ادامه تصریح کرد: موضوع نفت و گاز می تواند یک فرصت خوب برای گسترش اشتغال و توسعه بنگاه های کوچک، متوسط و واحدهای پایین دستی صنعت نفت و گاز استان باشند که تا کنون از این فرصت و ظرفیت به طور شایسته استفاده نشده است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با اشاره به بخش آموزش خاطر نشان کرد: در 5 سال گذشته بیش از 20 هزار نفر با هدف ارتقای سطح آموزش های کارآفرینی و ترویج این بخش آموزش دیده اند که آموزش مهارت های فنی و حرفه ای آنان از سوی اداره فنی و حرفه ای استان صورت گرفته است./ز

برچسب ها: آموزش ، بنگاه ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار