بيل کلينتون در حمايت از باراک اوباما در جمع هواداران او در ويرجينيا سخنراني کرد و در جمع هواداران رئيس جمهور آمريکا گفت که الان بيش از چهار سال قبل طرفدار اوباماست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از نيويورک ديلي نيوز، او افزود: علت اين است که اوباما در دوره اي که جنگ افزارهاي ايدئولوژيک و جناح بندي ها آمريکا را فرا گرفته بود ، يک فلسفه درست ارائه کرد. رئيس جمهور اين طور فکر مي کند که اگر ما با هم متحد شويم بهتر مي توانيم کار کنيم تا اينکه به تنهايي  پيش برويم. رئيس جمهور مي داند اقتصادي بهتر است که راهي براي ورود طبقه فقير جامعه باز مي کند نه اينکه چهار سال آينده را به طرف سقوط گام برداريم.رئيس جمهور مي داند که بودجه اي خوب است که بر اساس واقعيت ها باشد نه بر اساس تخيلات و او مي داند که همکاري هاي عملي خيلي بهتر از رويارويي هاي ايدئولوژيک است. و اين را در نحوه برخورد رئيس جمهور با طوفان سندي ديديم.او تبليغات انتخاباتي را رها کرد و به مسئله طوفان پرداخت.همه مردم آمريکا خوشحال شدند که اوباما را در حال کار در کنار فرماندار جمهوريخواه نيوجرسي ديدند.در بازسازي مناطق طوفان زده و برقراري جريان برق براي مردم ديگر بحث حزبي و جناحي مطرح نيست. اگر همکاري وجود نداشته باشد ، فاجعه به بار خواهد آمد.
باراک اوباما در سالهاي 2007 و 2008 وقتي در مجلس سنا بود همراه با سناتور بايدن و سناتور کلينتون  به سراسر آمريکا سفر و اعلام کرد که اقتصاد اوضاع خوبي ندارد، فقر گسترش يافته و درآمد مردم کاهش يافته است.اين همان مواردي است که الان رامني از آن صحبت مي کند.علت اين وضع سياست هايي بود  که رامني الان از آن دفاع مي کند.درست شش هفته قبل از انتخابات آن سال ، بحران شروع شد.اوباما وقتي قدرت را به دست گرفت که اقتصاد کشورمان هر ماه هشتصد هزار شغل از دست داده بود.اما وقتي اوباما شروع به کار کرد ، ظرف 33 ماه پنج ميليون و 500 هزار شغل ايجاد کرد.
دليل ديگر اينکه از اوباما حمايت مي کنم اين است که او به  وظيفه خود  به عنوان فرمانده کل به خوبي عمل کرده است. او به پايان دادن به جنگ عراق و خارج کردن نيروها از افغانستان، مقابله با ترور و نوسازي و مدرن سازي ارتش و دنبال کردن ديپلماسي براي ايجاد دوستان بيشتر و دشمنان کمتر، ضريب  امنيت آمريکا را افزايش داد.از همه مهمتر اين که او به مردان و زنان ارتش که از جنگ باز مي گردند ، توجه ويژه دارد.به همين علت است که يکي از ارشدترين رهبران نظامي يعني کالين پاول که خود را يک جمهوريخواه مدرن مي نامد ، از اوباما حمايت کرده است.
دليل ديگر حمايت من از اوباما اين است که او طرح هاي بهتري براي آينده دارد.او خواستار سرمايه گذاري در بازار کار ، زيرساخت ها ، تکنولوژي اطلاعات ، انرژي و توليد  براي آينده است. او مي خواهند مردم را براي بهتر انجام دادن کارهايشان آموزش دهد.من از رئيس جمهوري حمايت مي کنم که طرح و بودجه براي ساختن يک آينده درخشان  دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار