عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از احتمال منتفی‌شدن طرح سوال رئیس‌جمهور به دلیل از حد نصاب افتادن امضاها خبر داد.

حجت‌الاسلام سید جلال یحیی‌زاده فیروزآباد نماینده مردم تفت و میبد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعلام وصول طرح سوال از رئیس‌جمهور که یکی از پرحاشیه‌ترین بحث‌های امروز بهارستان بود، گفت: احتمال از حد نصاب افتادن طرح سوال از رئیس‌جمهور وجود دارد.

وی افزود: هیئت‌رئیسه باید قبل از آنکه به صورت رسمی طرح سوال از رئیس‌جمهور را اعلام وصول کند از صحت امضاهای اعلام شده مطمئن می‌شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: هیئت‌رئیسه مجلس در حال بررسی امضاهای طرح سوال از رئیس‌جمهور است که احتمال دارد به دلیل حد نصاب نرسیدن، طرح سوال از رئیس‌جمهور منتفی شود.

وي در ادامه به اقدام امروز نمایندگان در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: نمایندگان امروز کار خوبی انجام ندادند هم کسانی که طرح سوال از رئیس‌جمهور را اعلام وصول کردند و هم نمايندگاني که در مخالفت با این موضوع صحبت کردند.

وی همچنین موضوع آبستراکسیون را به شدت مورد نقد قرار داد و اضافه كرد: در شرایط فعلی که رهبر معظم انقلاب، قوا را به وحدت و مسئولان را به تبعیت از قانون توصيه می‌کنند نباید چنین موضوعی در صحن علنی مجلس مطرح شود.

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار