بوکسور فوق سنگین کشورمان گفت: متاسفانه مسئولان فدراسیون بوکس کشورمان با دعوت نکردن 4 ملی پوش المپیکی نشان دادند که به هیچ عنوان برای ما اهمیتی قائل نیستند و کمال بی احترامی را به ما نشان دادند.

علی مظاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: علی رغم اعلام آمادگی و حضورم در مسابقات قهرمان کشوری خوزستان از سوی مسئولان فدراسیون هیچ ارتباطی مبنی بر حضورم در اردوی تیم ملی بوکس را نداشتم و از شروع اردو تیم ملی بی خبر هستم.

وی افزود: مسئولان فدراسیون بوکس هیچ گونه دعوتی از ما المپیکی ها به عمل نیاورده و از فلسفه آنها مبنی بر حضور نداشتن ملی پوشان در این اردو بی خبرم به طور حتم بوکس ایران چنان پیشرفت کرده که دیگر نیازی به دعوت المپیکی ها در تمرینات ندارند؟

بوکسور المپيکي کشورمان اظهار داشت: زمانی که برای حضور در جایی از ما دعوت نمی شود مگر می شود بدون دعوت حضور یافت؟

طلایی کشورمان در ادامه بیان داشت: اگر نگاهی به مسابقات قهرمان کشوری بزرگسالان داشته باشیم خواهیم دید که جز کسانی که سالها در تیم ملی تجربه داشتند بوکسوری حرفی برای گفتن در رینگ مسابقات را نداشت و پدیده ای هم در مسابقات معرفی نشد که این نشان دهنده ضعفمان است زمانی که ما هنوز پشتوانه درستی ندارم جای تعجب است که مسئولان فدراسیون از المپیک ها دعوت نکرده است.

وی افزود: بوکس ما در طول این سالها مشت زنانی را تربیت کرده که نباید به راحتی از آنان گذشت چرا که دیگر مثل آنها پیدا خواهیم کرد ما نباید از مشت زنانی همچون مهدی طلوطی، احسان روزبهانی و امین قاسمی پور که تجربه مبارزه در میادین بین المللی را دارند بگذریم.

مظاهری در ادامه خاطرنشان کرد: عدم حضور ملی پوشان المپیکی در مسابقات قهرمان کشوری خوزستان دلیل قانع کننده ای نیست که بهترین های بوکس ایران در اردوی تیم ملی دعوت نشوند مسئولان بهتر بود به جای این تصمیم بدون هیچ گونه شرط و شروطی بوکسورهای المپیکی را دعوت می کردند و حداقل به ما احترام می گذاشتند.

وی افزود: ما می‌توانستیم سرلوحه خوبی برای دیگر بوکسورها باشیم تا در اولین اردوی نفرات جدید تیم ملی با انگیزه بیشتری کار کنند.

مظاهري افزود: امیدوارم مسئولان فدراسیون بوکس قبل از شروع هر کاری کمی بیشتر فکر کنند و با بی توجهی به ملی پوشان، دلسردی و بی انگیزگی را در میان آنها بوجود نیاورند./مح
برچسب ها: بوکس ، المپیکی ، مظاهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار