فرماندار شهرستان دماوند گفت: امروز شاهد گذشت سه دهه از انقلاب شکوهمند امام راحل (ره) هستیم و ایران اسلامی با یاری همه مردم، افتخارات بسیاری را در کشور رقم زده است.

علی ‏رضا قاسمی ‌‏فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در برهه کنونی، خیزش ‏های اسلامی علیه مستکبران و طاغوتیان به واسطه صدور آرمان‏ های انقلاب اسلامی اوج گرفته است.

وی ادامه داد: امروز شاهد گذشت سه دهه از انقلاب شکوهمند امام راحل (ره) هستیم و ایران اسلامی با یاری همه مردم، افتخارات بسیاری را در کشور رقم زده است.

قاسمی ‌‏فرزاد تصریح کرد: امسال نیز در بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و در راستای نکوداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی که روز مبارزه با استکبار جهانی بوده، برای یادآوری آن ایام مراسم باشکوهی در سراسر کشور از جمله دماوند برگزار شده است.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: همه مردم ایران اسلامی پس از نماز جمعه در یک حرکت باشکوه، یاد و خاطره شهدا و آن ایام را گرامی داشتند و در دماوند نیز از محل نماز جمعه تا میدان امام خمینی (ره) دماوند راهپیمایی و یک بار دیگر با آرمان‏ های شهدا و ولی امر مسلمین جهان بیعت کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما که از روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره توطئه‌‏ ها و دسیسه‌‏های متعددی را علیه نظام اسلامی و ملت ایران روا داشته ‏‌اند.

قاسمی‌‏ فرزاد بیان داشت: حضور مردم در صحنه و اعلام انزجار آنها از رفتار امپریالیستی آمریکای جنایتکار و حامیان وی می ‏تواند در خنثی کردن توطئه‏‌ ها و دسیسه‏‌ های دشمنان اسلام و انقلاب بسیار موثر باشد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، این حرکت الهی به سایر کشور ها نیز تسری پیدا کرده و خیزش‏ های اسلامی علیه مستکبران و طاغوتیان اوج گرفته است.

وی اضافه کرد: در برهه کنونی به خوبی می ‏بینیم که در برخی کشور ها نظیر لیبی مردم حتی یک گام جلوتر رفته‌‏ اند و به تاسی از انقلاب اسلامی، آنها هم به سفارت آمریکا حمله برده و کانون توطئه را در آن کشور متلاشی می ‏کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.