جشنواره فيلم و عكس همراه تهران با خلق اثر هنري از طريق دوربين تلفن همراه در آينده زيباشناسي سينما را تحت تاثير قرار مي دهد.

مهرداد اسكويي دبير فيلم جشنواره فيلم و عكس همراه تهران و استاد كارگاه هاي آموزشي با ابراز خرسندي از برگزاري اين جشنواره در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: به مانند قلم كه در سطح جهان براي نويسنده است دوربين هاي تلفن همراه نيز در دست همه مردم قرار دارد و مي‌توان از آن در راستاي عكاسي و فيلم كوتاه داستاني و مستند، استفاده متفاوت و خلاقانه كرد.
وي ادامه داد: دوربين هاي تلفن همراه قابليت آن را دارد كه فرد هر آنچه در ذهن يا مقابل دارد را به يك اثر هنري تبديل كند.
اسكويي اظهار داشت: سياست هاي كلان جشنواره فيلم در ارتباط هدايت و حمايت ذهن هاي خلاق است و اينكه هر ايراني مي‌تواند يك هنرمند علاقمند به فيلم سازي و عكاسي باشد.
وي تصريح كرد: جشنواره فيلم و عكس همراه تهران با ايجاد تدارك و فضاي آموزشي قصد دارد علاوه بر اينكه مردم با كمترين هزينه ايده هاي خود را به ثبت برسانند، بدانند كه كارشناسان برجسته ايران در زمينه عكاسي آثارشان را ديده و بررسي مي كنند.
اسكويي بيان كرد: برگزاري كارگاه هاي آموزشي گام بسيار خوب و موثري در خصوص برپايي اين جشنواره است و جشنواره از چند ماه قبل با ايجاد سايت، اطلاع رساني كلان دارد.
وي اظهار داشت: اميدوارم اين اتفاقات با برنامه ريزي و ساختارسازي براي جشنواره و تقابل ارتباط مردم و مسئولان برگزاري اين جشنواره در آينده بتواند كاركردهاي ويژه دوربين هاي كوچك تلفن همراه را براي تاريخ فرهنگ اجتماعي و بصري كشور به يادگار بگذارد تا جايي شاهد فيلم هاي متفاوت و خوب باشيم.
اسكويي در پايان خاطرنشان كرد: برگزاري چنين جشنواره اي با تاثير زيباشناسي مي‌تواند آينده زيباشناسي سينما را تحت تاثير قرار دهد.
گفتني است، موضوع عكس و فيلم هاي ارسالي به جشنواره آزاد است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار