عمارت «کورن وال تراس» لندن به ارزش يکصد ميليون دلار با آيپد قابل کنترل است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، به نقل از بازار خبر  گرانترين تراس خانه جهان به ارزش يکصد ميليون پوند در مرکز شهر لندن قرار دارد.

عمارت «کورن وال تراس» (corn wall Terrace) در زميني وسيع از 7 اتاق خواب ، 11 سالن پذيرايي ، 9 سرويس بهداشتي و حمام ،‌استخر ، ورزشگاه اختصاصي و پارکينگ براي دو ليموزين شش در برخوردار مي باشد.

از آنجايي که بخش اعظم اين خانه به فضاي بيروني مجاورت دارد به تراس خانه معروف است.مجاورت به فضاي بيروني موجب شده ، اين عمارت از سيستم امنيتي بالايي که کاملا توسط «آي پد» کنترل مي شود ، برخوردار باشد. کليه چراغها ، دربها ،‌فضاي داخلي استخر و آشپزخانه ها و ورزشگاه اختصاصي توسط دوربين هاي مدار بسته و آيپد قابل کنترل و فرد تنها با اتصال به شبکه اينترنت بي سيم حتي از دورترين شهرها قادر به مشاهده بخش هاي داخلي خانه و کنترل آن مي باشد.

علاوه بر طراحي زيباي فضاي بيروني اين تراس خانه ، منظره پارک «رجنت» (Regent park) و درياچه اين پارک به جذابيت فضاي خارجي اين عمارت افزوده است.

از جالبترين جاذبه هاي اين تراس خانه که تأثير نسبي در قيمت آن نيز دارد ، پوشش گياهي فضاي بيروني آن است که مي توان انواع گياهان و درختان ميوه را در آن كاشت و به ثمر رساند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.