نماینده بجنورد، جاجرم، مانه، سملقان وگرمه با بیان این‌که کنارگذرشمالی بجنورد به دلیل سهل‌انگاری و کمبود اعتبارات به تعویق افتاده است، گفت: علی رغم قول‌های مکرر وزیر راه طی ۲ سال اخیر، این پروژه باز هم اجرایی نشده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد موسی الرضا ثروتی با اشاره به این مطلب افزود: این پروژه پس از ۱۲ سال به دلایل مختلفهنوز اجرایی نشده و این امر مشکلات بسیاری را برای مردم شهرستان ایجاد کرده است.

نماینده بجنورد، جاجرم، مانه، سملقان وگرمه در ادامه توضیح داد: ۳ سال پیاپی است مسئولان وعده اجرایی شدن پروژه کنارگذر شمالی شهر بجنورد را می‌دهند که متأسفانه به تعویق می‌افتد.

وی ضمن یادآوری این که آخرین بار وزیر راه و شهرسازیقول داده بود شهریورماه سال جاری کنارگذر شمالی بجنوردبه بهره‌برداری برسد، افزود: این پروژه حدود ۲۰ کیلومتر است که پس از ۱۲ سال هنوز اجرایی نشده است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ۳ بار وزیر راه قول داده پروژه کنارگذر شمالی شهر بجنورد به اتمام برسد که متأسفانه محقق نشده است، گفت: سهل‌انگاری و کمبود اعتبارات باعث شده این پروژه اجرایی نشود.

ثروتی با بیان این‌که به دلیل کاهش درآمدهای نفتی برخی پروژه‌ها اجرایی نشده است، گفت: البته این مسئله در مورد کنارگذرشمالی شهر بجنورد صدق نمی‌کند چراکه سال‌هاست اجرای آن پشت گوش انداخته می‌شود.

نماینده بجنورد، جاجرم، مانه، سملقان وگرمه گفت: مصوب شده ۳۰ درصد اعتبارات به اجرای طرح‌های ملی اختصاص داده شود اما عملاً پولی پرداخت نشده است.

نماینده بجنورد، جاجرم، مانه، سملقان و گرمه توضیح داد: این کنارگذر در مسیر مشهد به گرگان قرار دارد و شهر بجنورد را دور می‌زند؛ با راه‌اندازی این کنارگذر کامیون‌ها و خودروهای سنگینی که در این مدت از داخل شهر عبور می‌کردند می توانند از این مسیر تردد کنند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در طول این سالها شهروندان بسیاری جان خود را در این مسیر از دست داده‌اند ضمن این‌که ترافیک این منطقه به دلیل تردد خودروهای سنگین باعث نارضایتی مردم منطقه و افزایش درگیری شده است./س

برچسب ها: نقطه ، پایان ، کنار گذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.