شهردار رودهن جاذبه های گردشگری و مراکز تفریحی رودهنرا بکر توصیف کرد.

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان داشت: شهر رودهن میان دو جاده بین المللی هراز و فیروزکوه واقع شده که هر دو این محورهای مواصلاتی از شهر رودهن آغاز ، و استان تهران را به استان های سمنان و مازندران متصل می نماید.

وی درباره آثار تاریخی شهر رودهن گفت: آثار تاریخی و فرهنگی زیادی در این شهر وجود دارد که از جمله آن می توان به پل نمیر متعلق به قرن سوم ، بقعه مبارک امام زاده محمدتقی (ع) رودهن ، امام زاده روح اله (ع) روستای جورد ، امام زاده پیش (ع) روستای وسکاره و حمام و خانه تاریخی روستای جورد اشاره کرد.

شهردار رودهن خاطرنشان کرد: طبیعت بکر و زیبای شهر رودهن و حومه آن جاذبه گردشگری و مراکز تفریحی زیادی را به وجود آورده است.

محرمی گفت: طبیعت زیبای روستای جورد ، وسکاره و دشت سیاه پالاس که در شمال شهر رودهن قرار گرفته و جزء پارک ملی لار می باشد از جمله این جاذبه هاست.

وی درباره منطقه سیاه پالاس اظهار داشت: این دشت زیبا دارای گونه های گیاهی و جانوری متنوع و زیادی است و چشمه سارها و رودخانه های فراوانی در آن جریان دارند.

شهردار رودهن تصریح کرد: سراسر منطقه سیاه پالاس از گل های شقایق ، زنبق وحشی و لاله سرخ پوشیده شده و تنها راه دسترسی به آن از داخل شهر رودهن و بلوار شریعتی می باشد./س

برچسب ها: گردشگری ، رودهن ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.