شخصيت "مسعود" را با توجه به گريم مناسبش علاوه بر تعريف كردن در داستان نجات مي‌دهم.

رحيم نوروزي، بازيگر نقش "مسعود  خسرو پور" در مجموعه "راستش را بگو" در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: سيناپس هاي عجيب و گره هاي غيرقابل پيش بيني "راستش را بگو" مرا مشتاق به  حضور و بازي در اين مجموعه كرد.
وي با اشاره به فيلمنامه خاص اين سريال تصريح كرد: "راستش را بگو" با پرداخت به عمق مشكلات مردم و نقد اجتماعي خود به گفتن دروغ و شخصيت هاي غرق در كردار زشت از فيلمنامه خاصي برخوردار است.
اين بازيگر با اشاره به نقش كمرنگ خود در داستان گفت: "مسعود خسروپور" نقش پررنگي در داستان نداشته و بيشتر در خدمت قصه و تعريف و تكميل شخصيتهاي اصلي حركت مي‌كند.
وي ادامه داد: سعي كردم شخصيت مسعود را با توجه به گريم مناسبش در داستان تعريف كنم و خودم را در قصه نجات دهم.
نوروزي با اشاره به پيچيدگي هاي داستان "راستش را بگو "، اظهار داشت: فراز و فرودهاي اين مجموعه به همراه شخصيت كاريزماتيك "عليرضا مولايي" و افرادي كه مثل او به جامعه مي نگرند، جز جذابيتهاي پنهان و آشكار اين سريال است.
بازيگر سريال  "پس از باران" افزود: داستانهاي موازي و سكانسهاي متفاوت از دهه هاي گوناگون در مجموعه "راستش را بگو "بسيار است و اميدوارم مخاطب براي درك بيشتر لحظه ها و قصه از سكانسي غافل نشوند.
نوروزي در خصوص نقاط مثبت و منفي "راستش را بگو" ابراز داشت: مخاطب براي از دست ندادن مفهوم و ماجراي اين مجموعه بايد جز بينندگان ثابت "راستش را بگو" باشد و اينكه اين مسئله نقطه قوت و يا ضعف سريال است را نمي دانم.
وي خاطرنشان كرد: معتقدم مجموعه "راستش را بگو"، جز آثاري ماندگار و فاخر تلويزيون مي شود و من خوشحالم كه به عنوان چهارمين پروژه با محمدرضا آهنج، كارگردان اين مجموعه همكاري كردم.
گفتني است؛ رحيم نوروزي در مجموعه هاي "ستاره هاي سربي"، تله فيلم "بهشت منتظر مي ماند" و در سري دوم "عمليات 125 "با محمدرضا آهنج، كارگردان اين مجموعه ها به عنوان بازيگر حضور و همكاري داشته است./ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار