رئیس اداره خدمات فنی سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی گفت: در نیمه اول امسال 14 هزار و 150 تن انواع نهاده های دامی توسط شبکه تعاونیهای روستایی و کشاورزی آذربایجان شرقی بین دامداران استان توزیع شده است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، لاهوتی آذر امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر افزود: در شش ماهه اول سال 91 ، توسط شبکه تعاونی های روستائی و کشاورزی استان جهت رفاه حال دامداران منطقه انواع نهاده های دامی از قبیل سبوس، کنسانتره، جو ، ذرت علوفه ای و دانه ای ، انواع کنجاله ، تفاله چغندر قند در مجموع به میزان 14هزار و 150 تن دربین دامداران استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه توزیع نهاده مورد نیاز تولید‌کنندگان محصولات کشاورزی از طریق شبکه‌های تعاونی روستایی و کشاورزی موجب شده است که این نهاده ها مستقیماً به دست مصرف کننده اصلی (مرغداران و دامداران) برسد ادامه داد: اینکار همچنین تاثیر به سزایی در تعدیل بهای نهاده های دامی در استان داشته و فصل نوینی را در اجرای فعالیت‌ها توسط شبکه تعاونی‌های تخصصی مرتبط باز نموده است.

این اقدام در حمایت از دامداران آذربایجان شرقی و تنظیم بازار، با همکاری و هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام استان صورت گرفته است./س

 

برچسب ها: توزیع ، نهاد ، دامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.