سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی ضمن انتقاد از مصاحبه های مهاجم این تیم بر علیه کادر فنی خواستار رعایت حرمت سرمربی تراکتورسازی از سوی ابراهیمی شد.

آذرنيا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مصاحبه های ابراهیمی را خوانده ایم و اعتراضات وی در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی هیچ ارتباطی به کادر فنی ندارد و ابراهیمی باید همین هفته در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود در این خصوص پاسخگو باشد و اگر نتواند جواب قانع کننده ای داشته باشد با وی برخورد می کنیم زیرا حرمت هر کس باید حفظ شود و برای ما فرقی نمی کند که بی احترامی از سوی چه کسی باشد و در صورت عدم برخورد با بازیکن خاطی نظم تیم به هم می ریزد.

سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي در خصوص ابراهیمی تصریح کرد: نیمکت نشینی ابراهیمی با صلاحدید کادر فنی و شخص تونی سر مربی تراکتورسازی بوده است و ابراهیمی باید بعنوان بازیکن به نظر وی احترام بگذارد و اگر شکایتی هم دارد با کادر فنی مطرح کند نه کار را به مطبوعات بکشاند.

آذرنیا در خصوص وضعیت پرداخت حقوق بازیکنان پرتغالی این تیم افزود: مشکلی در خصوص پرداخت پول نداشتیم فقط باید مبلغ تهیه شده را طبق قرارداد به صورت دلار در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار می دادیم که تهیه دلار با مدیر عامل این پول طبق قرارداد و ظرف یکی دو روزه به حساب بازیکنان خارجی و کادر فنی واریز می شود و جنجالی که در بعضی از رسانه ها در این خصوص به راه افتاده معنی ندارد و به تعهد امتحان پایبند هستیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص وضعیت این تیم ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را در تبریز دنبال کردیم و لزومی برای برگزاری اردو ندیدیم و با آمادگی کامل در هفته پانزدهم به مصاف فولاد خوزستان خواهیم رفت ضمن اینکه با پرداخت 10 درصد قراردادهای بازیکنان در این هفته تیم از لحاظ روحی تیر شارژ خواهد شد.

آذرنیا خاطرنشان کرد: جایگاه خوبی در جدول داریم و با لغزش رقبا می توانیم صدرنشین شویم و قهرمانی نیم فصل را به دست بیاوریم و بدست آوردن این مهم دور از دسترس نخواهد بود./مح

برچسب ها: مربی ، تیم ، پرداخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار