جدیدترین عکس های فیلم "اوز: عظیم و قدرتمند" به کارگردانی "سام ریمی" منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز، جدیدترین عکس های فیلم "اوز: عظیم و قدرتمند" به کارگردانی "سام ریمی" منتشر شد.
"سام ریمی" کارگردان برجسته که به سلطان وحشت هالیوود معروف است و بیشتر برای کارگردانی فیلم هایی چون " کینه" و " مرد عنکبوتی" شناخته شده  این فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

این فیلم بر اساس رمانی برای کودکان نوشته "ال. فرانک باوم" نویسنده آمریکایی به نام "جادوگر بی‌نظیر شهر اوز" ساخته می شود  که فیلمنامه نویسی آن بر عهده "میشل کیپنر" بوده است.

این فیلم داستان یك گرداننده سیرك را به تصویر می‌كشد كه گردباد، حیوانات‌اش را به شهری عجیب منتقل می‌كند. قصه فیلم پیش درآمدی است بر اساس فیلم سال 1939 به کارگردانی ویکتور فلمینگ است که در آن سال ها جایزه ی اسکار را برد و درباره ی دوروتی دخترک کوچکی است که همراه سگش توتو در کشتزاری در کانزاس زندگی می‌کند. گردبادی می‌آید و دوروتی و سگش و خانه‌اش را با خود به آسمان می‌برد و در سرزمین آز پایین می‌آورد. در اوز همه چیز زیبا و غریب است، با این حال دوروتی می‌خواهد هر جور شده به خانه‌اش برگردد. دوروتی تصمیم می‌گیرد تا به شهر اوز برود تا از جادوگرانی که در آن شهر زندگی می‌کنند برای بازگشت به خانه کمک بگیرد.

دوروتی سرِ راهش به مترسکی که مغز ندارد، آدم آهنی‌ای که قلب ندارد و شیر بزدلی که شجاعتش را از دست داده است بر می‌خورد. آن‌ها همه امیدوارند که جادوگر نیکوکار شمال در اوز کمک‌شان کند، اما جادوگر بدجنس غرب که در پی انتقام مرگ جادوگر بدجنس شرق است، مشکلاتی را سر راه آن‌ها و جادوگر نیکوکار شمال به وجود می‌آورد. در نهایت دوروتی با ریختن یک سطل آب روی جادوگر بدجنس غرب موجب نابودی او می‌شود و جادوگر شهر اوز نیز به عنوان جایزه آرزوی او و دوستانش را برآورده می‌کند.



از بازیگران حاضر در این فیلم می توان به "جیمز فرانکو"، "میشل ویلیامز"، "ریچل ویز" و "میلا کونیس" اشاره کرد.
این فیلم تخیلی قرار است 8 مارس 2013 به اکران عمومی در آید./ي2
برچسب ها: کینه ، اوز ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار