اعضای تیم استقلال با شرایط خاص برای بازی با سپاهان آماده می شوند، آخرین اخبار تیم استقلال را در این خصوص و مسائل مربوط به تیم در زیرمی خوانید:

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی فتح الله زاده مدیر عامل تیم استقلال به کشور آلمان سفر کرده است و در حالی که قرار است با دست پر و حتی بازیکن به ایران بازگردد در نظر دارد تا شرایط را طوری پیش ببرد تا بتواند با ارتباط و ایجاد پیش زمینه شرایط را فراهم کند که بازیکنان تیمش را برای حضور در لیگ آلمان آماده کند، به همین دلیل وی در نظردارد تا سه بازیکن تیم استقلال را به بوندس لیگا ترانسفر کند و در این راه تلاش زیادی ميکند.

 وی پس از بررسی شرایط علی حمودی و احتمال حضور وی در نیم فصل برای حضور دو بازیکن دیگر تیم نیز اقداماتی را انجام داده است و صحبت از حضور بازیکن جوان تیم است. یکی از این بازیکنان آرش برهانی است که فتح الله زاده قصد دارد شرایط را برای وی مهیا کند تا مهاجم استقلال راهی لیگ آلمان شود و در این کشور به فوتبال خود ادامه دهد. از طرفي مهاجم تیم استقلال نیز معتقد است که حضور در لیگ اروپایی به نفع وی است و اگر این اتفاق رخ دهد. این بازیکن با شرایط ایده آل آن را می پذیرد و راهی لیگ اروپایی می شود.

اما در خصوص یک بازیکن دیگرمدیریت استقلال در نظر دارد روی جوانترها سرمایه گذاری کند. وی برای حضور پژمان منتظری اقداماتی را انجام داده است اما معتقد است که استقلال به این مدافع نیاز دارد و احتمال اینکه بازیکن دیگری جای وی را بگیرد وجود دارد.

*برگه توافق استقلال –پرسپولیس باطل شد

اعضای تیم استقلال در خصوص جذب ساموئل بازیکن استقلال پیش از این با آبی ها توافق کردند و در این خصوص گفتگو داشتند، اما در حال حاضر آبی ها از این اقدام پشیمان شدند و قصد ندارند این اقدام را انجام دهند و تا پایان فصل ساموئل را نمی فروشند.

براساس این گزارش قرمزها پس از شنیدن این خبر و مشخص شدن این که آبیها به هیچ عنوان حاضر به فروش ساموئل نیستند اعلام کردند که در این خصوص اقدامات لازم صورت گرفته است و استقلالی ها نمی توانند منکر مذاکره و توافق نهایی با پرسپولیس شوند، اما اعضای تیم استقلال معتقدند که در این خصوص قرار دادی امضا نشده است و همه چیز به نیم فصل دوم موکول شد تا پس از آن اقدامات لازم انجام بگیرد اما مسئولان تیم حریف مدعی هستند برگه ای در باشگاه پرسپولیس موجود است که اثبات می کند توافقات انجام شده است و پای آن امضا شده و ساموئل باید در نیم فصل دوم به پرسپولیس واگذار شود، اما آبی ها در این خصوص با نظر قرمزها موافق نیستند و حتی اعلام کردند که قصد ندارند این بازیکن را به هیچ باشگاهی واگذار کنند زیرا خودش نیز تمایلی به جدایی از استقلال ندارد و از شرایط خود در تیم رضایت کامل دارد و اگر آبی ها نیز خواستار این باشند که وی را به قرمزها واگذار کنند ساموئل تمایل به این اتفاق ندارد و قصد دارد در استقلال بماند و در این تیم به فوتبالش ادامه دهد و فصل را به اتمام برساند.

*پیش قرار داد امیر قلعه نوعی از تراکتورسازی معما شد

امیر قلعه نوعی ، سرمربی تیم استقلال با مسئولان و باشگاه تراکتورسازی مشکل دارد و در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده است، اما مشکلی که در این مورد وجود دارد این که سرمربی استقلال در مورد پیش قرار داد و 400 میلیون باقیمانده از پولش به نتیجه ی قابل توجه و بررسی دست پیدا نکرده است.

بر اساس این گزارش، امیر قلعه نوعی سرمربی آبی ها به مسئولین تراکتور سازی اعلام کرده است که مبلغی از قرار داد وی باقی مانده است و مسئولین باید در این خصوص به وظیفه ی خود عمل کنند، اما تراکتوری ها پرونده ی حضور وی را به عنوان سرمربی تیم بستند و دیگر قصد ندارند آن را مورد بررسی قرار دهند و هیچ پولی نیز از قرارداد وی باقی نمانده است، اما این موضوع از سوی سرمربی استقلال در حال بررسی است و حتی وی با سند و مدرک قصد دارد ثابت کند که مقداری از پیش قرار دادش را نیز دریافت نکرده است و 400 میلیون دیگر نیز به علاوه این مبلغ از تراکتوری ها طلب دارد که آنها موظف به پرداخت آن هستند و در غیر این صورت وی اقدامات جدی تری را انجام می‌دهد، این در حالیست که قلعه نویی به دلیل مشکلات محل سکونتش نیز با تبریزی ها دچار مشکل شد و این موضوع عاملی است که وی بحث شکایت را جدی تر دنبال کند و از بررسی آن پشیمان نشود.


* کی روش، مانع اقدام جواد نکونام

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران با شرایط خاصی اردوی تیم را هدایت کرده و اوضاع را زیر نظر می‌گیرد به همین دلیل تمام دستورات و خواسته های وی دارد و بدون کم و کاستی اجرا می‌شود و هیچ یک از اعضا نمی‌توانند از خواسته های وی سرپیچی کنند.

بر اساس این گزارش، به حذف برخی شایعات کی روش، سر مربی تیم بسیار مقتدر است و نظم و انضباط را در دستور کار خود دارد زیرا وی در خصوص تمام مسائل مربوط به اعضای تیم و خصوصاً بازیکنان، حساسیت خاصی دارد و به این دلیل اجازه ندارد که بازیکنان تیم از اردو خارج شوند و برای گفتگو با رسانه ها و برنامه های تلویزیونی اقدام کنند، سرمربی تيم ملی پس از اینکه متوجه حضور جواد نکونام در یک برنامه شد با وی جلسه ای برگزار کرد و از کاپیتان تیم ملی خواست در این مورد اصراری نداشته باشد، زیرا با این اقدام آرامش اردو بر هم می‌ریزد و بازیکنان باید از دستورات کادر فنی و شخص سرمربی اطاعت و پیروی داشته باشند، به این دلیل کاپیتان تیم ملی نیز اصراری به خروج از اردو نداشت و برای گذراندن اردو به اتاق خود بازگشت.

* تغییر زمان بازی استقلال و اعتراض به ساعت این دیدار
اعضای تیم استقلال پس از دیدار با سپاهان برای دیدار با فولاد خوزستان آماده می‌شوند و این درحالیست که آن ها یک بازی عقب مانده نیز در دستور کار خود دارند، اما پس از این بازی مسئولان در سازمان لیگ تغییراتی برای آبی ها در نظر گرفتند.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال برنامه بعدی خود را مقابل فولاد خوزستان در تاریخ 7 آذر دریافت کردند، اما به فاصله چند ساعت یک برنامه ی دیگری با باشگاه رسید تا مشخص شود که این بازی قرار است از سه شنبه 7 آذر به 8 آذر موکول شد و اعضای این تیم در جریان تغییرات ایجاد شده قرار بگیرند.

گفتنی است، زمان این بازی 17:30 اعلام شده است، اما آبی ها با زمان دیدار فوق موافق نیستند و به دلیل شرایط آب و هوایی این زمان از سال ، آن ها ترجیح دهند بازی خود را زود تر از این ساعت برگزار کنند، اما در این مورد فدراسیون برنامه خود را اعلام کرده است و براساس اعلام این زمان قرار نیست تغییری صورت بپذیرد زیرا مسئولین در سازمان لیگ اعلام کردند، که برنامه کل بازی ها را اعلام کردند و قصد ندارند تغییری در آن ایجاد کنند زیرا با ایجاد تغییر در یک بازی اتمام برنامه لیگ بر هم می‌ریزد و تیم ها دچار مشکل میشوند به همین دلیل اعضای تیم استقلال باید با شرایط کنار آمده و از قوانین پیروی کنند و در ساعت اعلام شده آماده بازی شود./آق

برچسب ها: استقلال ، بازیکن ، ساموئل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار