معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: وضعیت اقتصادی کردستان مطلوب نیست و از لحاظ سطح درآمد مردم جزو استانهای آخر کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حسن زاده گفت: دولت آماده ارائه تسهیلات به مردم و بویژه مرزنشینان است و مسئولان باید در راستای دادن این تسهیلات بیشتر پیگیری و توجه داشته باشند.
وی افزود: فعالسازی تعاونیهای مرزنشینان برای بهره گیری بیشتر آنها از تسهیلات و معافیت های ارزاق برای تحقق برنامه حمایت اقتصادی دولت از مرزنشینان را ضروریاست و همه برنامه ها و تصمیم گیریهای کمیسیون باید با محور رشد اقتصادی منطقه صورت پذیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان تلاش برای اجرای دستورالعمل های دولت در مرزها را اولویت برنامه های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اعلام و بیان کرد: تا زمانیکه زیرساخت های لازم برای فعالسازی بازاچه های مرزی در کنار مرزهای رسمی تامین نشود، دولت اسراری بر تعطیل کردن بازارچه های نیمه فعال ندارد.

حسن زاده ادامه داد: اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در راستای بهرگیری بیشتر روستاییان از تسهیلات و شرایط دولت برای مرز نشینان باید به آموزش مدیران و فعالان تعاونیهای مرزنشینان مبادرت ورزد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان در پایان سخنان خود با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح شبنم تصریح کرد: اطلاع رسانی جامع و آگاهسازی اصناف، بازاریان و عموم مردم از مزایای این طرح اقتصادی، شرایط همراهی عمومی را فراهم و موجب موفقیت اجرای این طرح می شود
./س
برچسب ها: درآمد ، اخر ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.