نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏ شهر در مجلس گفت: همه کسانی که در جریان مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی به مقام شامخ شهادت نائل آمدند، از اصحاب امام حسین (ع) هستند.

غلامعلی حداد عادل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شهدای واقعه 15 خرداد سال 1342 نیز مصداق یاران ابا عبدالله ‏الحسین (ع) محسوب می‏ شوند.

وی ادامه داد: جوانانی که در جبهه‏ های حق علیه باطل در عرصه هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند، در ردیف یاران صدیق آن حضرت قرار می‏ گیرند.

حداد عادل اضافه کرد: امروز همه مساجد در ایران اسلامی به تمثال شهدا و عطر دل ‏انگیز این عزیزان مزین است و امام راحل (ره) از همان روزی که مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی را آغاز کردند، در مسیر سید الشهدا (ع) حرکت می ‏کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏ شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: امام حسین (ع) علیه حکومت یزید زمان خود قیام کردند و امام راحل (ره) نیز به عنوان شاگرد درس ‏آموخته مکتب آن حضرت، مقابل یزید زمان خود ایستادند.

حداد عادل اضافه کرد: حرف این دو بزرگوار یکی بود؛ همان‏ طور که امام حسین(ع) به یزید می‏ گفت «تو صلاحیت حکومت بر مسلمانان را نداری»، امام راحل (ره) نیز به شاه گفت که «تو صلاحیت حکومت بر این کشور را نداری».

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏ شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: یزید ملعون و شاه ستم ‏گر هر دو فاسد بودند و امام عظیم‏ الشأن(ره) فرزند بزرگوار سید و سالار شهیدان بود که توانست چنین انقلاب بزرگی به راه بیندازد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.