همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر با حضور نماینده‌ ولی‌فقیه در شهرستان کاشان برگزار شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  امام جمعه کاشان صبح امروز در این همایش که در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نباید به عاشورا به عنوان یک حادثه و اتفاق تاریخی نگریست چراکه عاشورا یک معجزه الهی بود.

آیت‌الله عبدالنبی نمازی با اشاره به روند حفظ و پایداری مفاهیم و پیام‌های نهضت حسینی ادامه داد: عاشورا در طول تاریخ تا به امروز تمامی تهدیدات و توطئه‌ها را خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: هر سالی که از حادثه عاشورا می‌گذرد از آنچه دشمنان اسلام به آن تحمیل کرده‌اند با قدرت گذر می‌کنیم و این سرمایه بی‌بدلیلی است که خداوند به شیعیان عنایت کرده است و شیعه نیز باید هنر استفاده از ثروت کربلا و سرمایه معنوی عاشورا را داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، یکی از مسائل مهم حادثه عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر دانست و ابراز داشت: خداوند برای حفظ، پاسداری و تداوم توحید، امام حسین (ع) را هزینه کرد.

وی یادآور شد: امام حسین (ع) نیز برای احیای حاکمیت و استمرار حق، هر آنچه را که داشت فدا کرد و خداوند نیز در عوض این معامله، مشتری و خریدار او شد.

نمازی متذکر شد: امام حسین (ع) در برابر خدا، حفظ دین و پاسداری از ارزش‌های الهی به معنای واقعی کلمه چیزی را کم نگذاشت.

همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر شهرستان کاشان با حضور فرماندار ویژه، فرمانده سپاه و مسئولان این شهرستان در حسینیه شهدای پاسدار شهرستان کاشان برگزار شد./ج1

برچسب ها: همایش ، کاشان ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.