دبیر هیات والیبال سیستان و بلوچستان گفت: تیم شهرداری زاهدان تا پایان هفته سوم با كسب شش امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی گروه یك لیگ برتر والیبال كشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، ابوالفضل چهپروا افزود: تا پایان هفته سوم تیم والیبال شهرداری زاهدان با شكست تیم كاله جوان آمل با نتیجه سه بر دو به دومین پیروزی خود دست یافت.

وی اظهار داشت: شهرداری زاهدان در ست های اول، سوم و پنجم با نتایج 25-16، 25-18 و 15-7 حریف خود را شكست داد و تیم میزبان تنها در ستهای دوم و چهارم با نتیجه 25-20 و 25-22 به برتری رسید.

وی گفت: نماینده سیستان و بلوچستان با كسب دومین پیروزی فصل، جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ دسته اول والیبال كشور تثبیت كرد.

وی بیان كرد: تیم شهرداری زاهدان نخستین برد خود را در سه ست پیاپی با نتیجه 25 - 17، 25- 16 و 25 -22 در مقابل تیم طلایی پوشان ورامین بدست آورد.

چهپروا گفت: همچنین سایر تیم های گروه یك لیگ برتر والیبال كشور از جمله گاز تهران با نتیجه 3-2 در مقابل بیرگلد رشت، آریا صنعت بابل كنار در برابر سفیر قم و شفق اردكان در برابر طلایی پوشان ورامین با كسب نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند./ع

برچسب ها: جایگاه ، والیبال ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.