دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب گفت: ستادهاي انتخاباتي جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب فعال شده بود اما بعد اظهارات از مقام معظم رهبري مبني بر اينکه ورود زودهنگام به انتخابات را تاييد نکردند ستادهاي خود را به حالت نيمه فعال در آروديم.

سيد علي سيدي‌رکني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب اظهار داشت: جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب براي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ليست اختصاصي و در انتخابات رياست جمهوري نيز کانديداي مختص به خود را معرفي مي‌کنيم.

دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب ادامه داد: ستادهاي انتخاباتي جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب فعال شده بود اما بعد از اظهارات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه ورود زودهنگام به انتخابات را تاييد نکردند ستادهاي خود را به حالت نيمه فعال در آروديم.

وي در ادامه با بيان اينکه کانديداي انتخاباتي جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب در دهه فجر معرفي مي‌شود، تصريح کرد: 21 بهمن ماه سال جاري ستادهاي انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب مجددا فعال خواهد شد.

سيدي‌رکني افزود: ديدارهاي متعدد جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب با شخصيت‌هاي مختلف همچنان ادامه دارد؛ انتخابات يکي از مصداق‌هاي بارز دموکراسي و مردم سالاري است و وحدت ميان مسئولان و فعالان در عرصه‌هاي مختلف در انتخابات ضروري است.

دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب خاطر نشان کرد: انچه که مي‌تواند  وحدت و همدلي را در پي داشته باشد تبعيت محض از فرامين مقام معظم رهبري است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار