عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: انقلاب اسلامي مسير بازگشت به نقاط گذشته را طي نمي‌كند و افرادي كه مجددا كانديداتوري خاتمي را مطرح مي‌كنند قطعا به دنبال هموار كردن مسير براي بازگشت ضدانقلاب و مخالفين هستند.

حميدرضا ترقي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واكنش به اظهارات برخي چهره‌هاي اصلاح‌طلب كه بر ضرورت كانديداتوري خاتمي تاكيد دارند و وي را برطرف‌كننده مشكلات كشور مي‌دانند، اظهار داشت: دولت اصلاحات در طول سال‌هاي 76 تا 84 نشان داد كه از مسير آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و  امام خميني(ره) خارج شده است و سكولاريسم به آن نفوذ كرده بود.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: دولت اصلاحات توجهي به حل مشكلات مردم نداشت و اقدام مثبتي نيز در راستاي ارتقا سطح درآمد فقرا و محرومين انجام نداد.

وي در ادامه با بيان اينكه دولت اصلاحات نوعي وادادگي سياسي را در پيش گرفته بود، افزود: عملكرد دولت خاتمي بر كسي پوشيده نيست و اصلاح‌طلبان نيز نمي‌توانند وي را به عنوان منجي مطرح كنند.

ترقي تاكيد كرد: انقلاب اسلامي مسير بازگشت به نقاط گذشته را طي نمي‌كند و افرادي كه مجددا كانديداتوري خاتمي را مطرح مي‌كنند به دنبال هموار كردن مسير بازگشت ضدانقلاب و مخالفين كشور هستند.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان كرد: ملت ايران از راه انقلاب اسلامي هيچ‌گونه عقب‌گردي نخواهد داشت.

انتهاي پيام/


برچسب ها: حزب ، موتلفه ، اسلامی ، خاتمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار