ذبیح اله پورشیب کاراته کای وزن به اضافه 84 کیلوگرم کشورمان با شکست 6 بر 4 برابر انس ارکان از ترکیه از رسیدن به فینال مسابقات جهانی بازماند و عصر جمعه ( سوم آذر) باید برای کسب مدال برنز به میدان برود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در مسابقات کاراته قهرمانی جهان که از صبح امروز با حضور 1435 کاراته کا از 113 کشور جهان از سالن برسی پاریس آغاز شده، ذبیح اله پورشیب مبارزات خود را با پیکار علیه زوجانکوف از بلغارستان آغاز کرد و موفق شد این حریف را 9 بر صفر شکست دهد.

دارنده طلای بازیهای آسیایی گوانگجو در دومین گام موفق شد استکپان جانین از مونته نگرو را 3 بر صفر شکست دهد تا در سومین گام رودروی بوزاری کاراته کای چغر مراکشی قرار بگیرد. این پیکار در پایان وقت قانونی صفر بر صفربه اتمام رسید تا درنهایت ذبیح اله پورشیب با رای داوران 4 بر یک صاحب برتری شود. او در یک چهارم نهایی به مصاف اسما منصور، نایب قهرمان زیر 21 سال جهان از مصر رفت که این دیدار نیز 3 بر3 به پایان رسید که پورشیب با رای داوران 3 بر 2 برنده تاتامی معرفی شد.

منصور پیش از رویارویی با پورشیب، در میان شگفتی همگان دژان اومیسویچ، قهرمان و نایب قهرمان سالهای 2010 و 2008 جهان از صربستان را شکست داد.

کاراته کای وزن به اضافه 84 کشورمان که در گروه دوم وزن خود پیکار می کند برای رسیدن به فینال در پنجمین مبارزه باید با انس ارکان از ترکیه پیکار کند، کاراته کایی که خود برای رسیدن به این مرحله حریفان نامداری همچون جاناتن هورنه، دارنده چهار طلا اروپا از آلمان و استفانو مانیسکالکو، دارنده 5 مدال طلا، نقره و برنز جهان از ایتالیا را با شکست بدرقه کرده بود.

گفتنی است، بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان از امروز در سالن برسی شهر پاریس آغاز شده است.

* پورشیب روز جمعه برای مدال برنز جهان به روی تاتامی می رود

ذبیح اله پورشیب کاراته کای وزن به اضافه 84 کیلوگرم کشورمان با شکست 6 بر 4 برابر انس ارکان از ترکیه از رسیدن به فینال مسابقات جهانی بازماند و عصر جمعه ( سوم آذر) باید برای کسب مدال برنز به میدان برود.

کاراته کای وزن به اضافه 84 کشورمان برای رسیدن به فینال در پنجمین مبارزه با انس ارکان از ترکیه پیکار کرد که با نتیجه 6 بر 4 مبارزه به حریف خود واگذار کرد. ارکان از ترکیه برای رسیدن به این مرحله حریفان نامداری همچون جاناتن هورنه، دارنده چهار طلا اروپا از آلمان و استفانو مانیسکالکو، دارنده 5 مدال طلا، نقره و برنز جهان از ایتالیا را با شکست بدرقه کرده بود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار