چهاردهمين مانور سراسري زلزله و ايمني با حضور معاون امور عمراني استانداري و جمعي از مسئولين استان همزمان با سراسر كشور در مدارس استان قم برگزار گرديد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اين مانور كه در يكي از آموزشگاههاي ناحيه 3 آموزش و پرورش استان برگزار شد با نواخته شدن آژير زلزله كليه دانش آموزان و مربيان و مسئولان با استقرار در مكان هاي امن خود را از خطرات احتمالي مصون نگه داشتند.
در حاشيه اين مانور جواد دلاوري معاون امور عمراني استانداري گفت: مانور زلزله و ايمني همزمان با سراسر كشور در بيش از 1400 آموزشگاه استان در دو شيفت صبح و عصر برگزار مي شود.
وي افزود: اين مانورها با هدف افزايش سطح آگاهي دانش آموزان و خانواده ها، كاربردي كردن آموخته ها، افزايش فرهنگ ايمني و مقاوم سازي و كاهش خسارات و صدمات در هنگام وقوع حوادث برگزار مي گردد.
معاون عمراني استاندار پيشگيري ، آمادگي، مقابله در هنگام وقوع و بازسازي پس از حادثه را اصلي ترين اركان در مقابله با حوادث ذكر كرد و اظهار داشت: مقاوم سازي مدارس، مكانهاي عمومي و ساختمانهاي مسكوني يكي از راههاي پيشگيري از بروز خسارات سنگين در حوادث مي باشد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.