تبهکار حرفه ای که با مدارک جعلی مرد معتادی از فروشندگان موادغذایی در میدان شوش کلاهبرداری کرده و گریخته است تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

به گزارش خبرنگارحوادث باشگاه خبرنگاران،سی و یکم خرداد امسال تعدادی از کسبه و فروشندگان موادغذایی در میدان شوش با مراجعه به دادسرای ناحیه 12 تهران اعلام داشتند که فردی به هویت مهدی عامری اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده است .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کلاهبرداری " و به دستور شعبه 14 بازپرسی دادسرای ناحیه 12 تهران ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار تیم مبارزه با کلاهبرداری پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی ، مالباختگان در اظهارات خود به کارآگاهان اعلام کردند که فردی به هویت "مهدی عامری" به دنبال مراجعات متعدد و درخواست های مداوم و حتی اعلام وضعیت حساب بانکی خویش در شعبه میدان شوش و پس از جلب اعتماد ، اقدام به خرید مواد غذایی به صورت چکی از آنها کرده و پس از تحویل گرفتن کالاها به یکباره مغازه و انبار خود واقع در میدان امام حسین را سریعا تخلیه و متواری شده است .
کارآگاهان در ادامه رسیدگی به این پرونده ، با شناسایی هویت واقعی متهم به نام "امیر . ث" ( متولد 1361 ) اطلاع پیدا کردند که هویت مهدی عامری متعلق به فرد دیگری است که در سال 1390 و به واسطه اعتیاد به موادمخدر مدارک شناسایی خود از جمله کارت ملی و کارت شناسایی را به تعدادی از مجرمان سابقه دار تحویل داده و متهم پرونده نیز پس از جعل این مدارک ، اقدام به کلاهبرداری از مالباختگان کرده است .
با شناسایی هویت واقعی متهم و در ادامه تحقیقات مشخص شد که "امیر . ث" پیش از این سابقه کلاهبرداری داشته و در سال 1388 نیز از تعدادی از کسبه صنف بلور و کریستال اقدام به کلاهبردای کرده است و حتی در این میان از بستگان خود نیز کلاهبرداری نموده و از آن زمان با جابجایی محل سکونت خود در منطقه خزانه متواری شده است .
سرهنگ کارآگاه محمدرضا  ذاکر استقامتی ، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه اعلام این خبر با اشاره به انتشار بدون پوشش تصویر متهم ،  گفت : " با توجه به متواری بودن متهم و همچنین احتمال ارتکاب دیگر جرایم و افزایش تعداد مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش متهم جهت شناسایی و دستگیری از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندن محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص محل های تردد و یا مخفیگاه متهم دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21864794 در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند ؛ همچنین از کلیه شکات و مالباختگان احتمالی که موفق به شناسایی متهم شدند نیز دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان پانزده خرداد و یا شعبه 14 بازپرسی دادسرای ناحیه 12 تهران مراجعه کنند " ./ف
برچسب ها: کلاهبردار ، فراری ، تعقیب ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار