از 51 نفر اردونشین تیم ملی کاراته بانوان فقط 25 نفر به اردوی یزد رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دومین دوره اردوی تیم ملی کاراته بانوان این بار در استان یزد برپا شد و 51 نفر از اردونشینان تیم ملی به این اردو دعوت شدند.

برپایی این اردو در استان یزد موافق نظر هیچیک از کاراته کاها و سایرین نبوده زیرا هم محل مناسبی برای برپایی اردو نبود، هم زمان مناسبی نبود و بسیاری دلایل دیگر که باعث شده اغلب بچه های ملی پوش طی این سال ها درخشش خوبی در رقابت های آسیایی و کاراته وان داشته اند در این اردوها حاضر نشدند.

بر طبق این گزارش گفتنی است، از 51 اردونشین تیم ملی کاراته بانوان در روز نخست برپایی اردو فقط 15 نفر شرکت کردند و پس از آن طی تماس های فراوان از سوی مسئولان تیم ملی و سرپرست آن، تعداد اردونشینان به 23 نفر ارتقاء یافته.

باید گفت: در شرایطی که تیم ملی و مسئولان آن باید فرصت بدست آمده برای حضور موفق در رقابت های جهانی و آسیایی و کلاً برون مرزی مغتنم شمارند با نقص مدیریتی بانوان فرصت ها به راحتی از دست می رود.

شایان ذکر است، هزینه رفت و آمد اردونشینان نیز بر عهده خودشان بوده از این نکته که صرف نظر کنیم، باید گفت زمان بد و نامناسب برپایی این اردو دلیل محکمی برای حضور نیافتن اردونشینان در دومین دوره اردوهاست.

زیرا این اردو درست پس از پایان هفته اول از دور برگشت سوپر لیگ و لیگ برتر بوده و کاراته کاها شرایط مناسبی برای حضور در اردو را نداشتند دیگر اینکه بعد مسافتی برای بچه ها معضل دیگری به شمار می آمد.

تعداد اردونشینان از استان یزد، تعداد زیادی نیست ولی تعداد اردونشینان از تهران و استان های دیگر که فاصله زیادی تا استان یزد دارند، چندین برابر اردونشینان یزدی است.

شایسته است که بگوییم در بخش بانوان، مدیریت منطقی عمل نمی کند وگرنه شرایط اردونشینان را درک می کرد.

بچه ها یا محصل اند یا دانشجویند و یا کارمند و برپایی اردو در ابتدای هفته عمل نسنجیده ای است که خود دلیلی روشن برای حاضر نشدن کاراته کاها در دومین دوره اردوهاست.

آیا وقت آن نرسیده که مسئولان فدراسیون به یک برنامه ریزی صحیح و جامع در خصوص بانوان بپردازند./مح

برچسب ها: اردو ، کاراته ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار