سبحانی‌نیا:

دولت زمان ارائه بودجه به مجلس را اعلام نكرده است/ يك روز تا پايان فرصت قوه مجريه باقي‌مانده

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تاکنون مطلبی از ناحیه دولت درباره زمان ارائه لایحه بودجه 1392 کل کشور به بهارستان اعلام نشده است.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان‌ اینکه طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، دولت موظف است لوایح بودجه سنواتی را حداکثر تا 15 آذر ماه هرسال تدوين و جهت تصویب نهایی به مجلس تقدیم کند، گفت: هیئت‌رئیسه‌ مجلس پیش از این با انجام مکاتباتی با دولت، از قوه مجریه خواسته بود تا بودجه 1392 کل کشور را به موقع تقدیم مجلس کند، اما تاکنون مطلبی از ناحیه دولت در این زمینه به مجلس اعلام نشده است.
 
وی در ادامه با بیان‌ اینکه قانون برای ارائه لايحه بودجه كل كشور براي دولت زمان تعیین کرده است، افزود: دولت باید حداکثر تا 15آذر‌ماه هرسال بودجه را تقدیم مجلس کند و در غیر اینصورت تخلف كرده است.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس در پايان تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز مهلت قانونی دولت در ارائه لایحه بودجه به مجلس به اتمام نرسیده، اما در جلسه علنی امروز (سه شنبه) شاهد بودیم که نمایندگان تذکرات خود به دولت را شروع کرده‌اند.  

انتهاي پيام/س2
 

برچسب ها: بودجه ، لایحه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار