جلیلی: سالانه ۸۰ تا ۸۵ درصد از بودجه دولت صرف هزینه‌های جاری می‌شود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی باید به مردم خدمتگزار مردم باشند.

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی بابت حقوق و دستمزد، آب و برق و... پرداخت می‌شود این در حالی است که هزینه باید بابت کاری پرداخت شود و خدمتی به مردم ارائه شود.

وب افزود: سالانه ۸۰ تا ۸۵ درصد از بودجه دولت صرف هزینه‌های جاری می‌شود؛ گفت: هزینه‌هایی که توسط وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی بابت حقوق و دستمزد، آب و برق و... هزینه می‌کنند این در حالی است که هزینه باید بابت کاری پرداخت شود و خدمتی به مردم ارائه شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: اگر در این زمینه اخلالی وجود داشته باشد که خدای ناکرده نه تنها خدمتی به مردم صورت نگیرد بلکه مردم نگران باشند که سر و کار آنها به اداره یا فلان بانک بیفتد در واقع هزینه‌ای که می‌شود در جهت منفی است و اثرگذاری لازم را ندارد.

جلیلی گفت: ۱۰ - ۱۱ سال است که با صنوف مختلف جلسات متعدد برگزار کردیم و تا حد امکان سخنان آنها را شنیده‌ایم همچنین راه حل‌های آنها را نیز پیدا کرده‌ایم و امروز به جمع‌بندی‌های روشن رسیده‌ایم که در مناظره‌ها و مباحثه‌ها مطرح شده است.

وی افزود: اعتقاد داریم امروز که وارد عرصه انتخابات شده‌ایم این برنامه‌ها باید از روز شنبه (۱۶ تیر فردای پس از برگزاری انتخابات) شروع شود و راه حل‌ها اجرا شود نه اینکه بعد از انتخاب بررسی کنیم که حالا چه کاری باید انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۱ تير ۱۴۰۳
شما باید به عمق راهبردی نکاه کنید
آخرین اخبار