معاون برنامه ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری، از مسئولان و دست اندركاران استان و به خصوص شهرستان اردل خواست، برای جذب سرمایه گذار در همه بخش های اقتصادی، و به ویژه بخش كشاورزی تلاش كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حمیدرضا فروزنده در جریان سفر به شهرستان اردل، بمنظور بازدید از روند اجرای طرح های عمرانی، كشاورزی و صنعتی شهرستان، و در نشست ستاد اجرایی توسعه كشاورزی این شهرستان، اظهار داشت: بسترسازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح های كشاورزی با كاهش دیوانسالاری اداری محقق شود.
وی اضافه كرد: برای توسعه مزارع پرورش ماهیان سردابی شهرستان اردل نیز باید تخصیص آب بر اساس نوع و پتانسیل طرح ها صورت گیرد.
معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، به طرح های كوچكی كه تامین آب مورد نیاز آنها به صورت سیار امكان پذیر است، مجوز فعالیت داده می شود.
فروزنده ادامه داد: هم اكنون برای توسعه بخش كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، 720 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار بانك كشاورزی و 200 میلیارد ریال تسهیلات نیز در اختیار بانك سپه با سقف زمانی نامحدود قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این زمینه، 360 میلیارد ریال تسهیلات بانكی نیز برای پرداخت طی سالجاری وجود دارد و 125 میلیارد ریال تسهیلات نیز ویژه توسعه زمین های كشاورزی مخصوص كشت حبوبات در نظر گفته شده است.
معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری تأكید كرد: برای جذب سریع تر تسهیلات یاد شده و رسیدن به اهداف توسعه كشاورزی، مسئولان مربوطه و به ویژه بخشداران، بایستی نسبت به اطلاع رسانی در این زمینه اقدام كنند.
فروزنده، آسان سازی شرایط پرداخت تسهیلات به متقاضیان بخش كشاورزی را از سوی بانك ها خواستار شد.

شهرستان اردل، با 70 هزار نفر جمعيت، از شهرستان های هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر اردل ) در فاصله 95 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.