مدیر بازرگانی منطقه آزاد اروند از صادرات 377 میلیون دلار کالای غیر نفتی در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان کالای صادر شده از رشد متناسبی نسبت به مدت مشابه پارسال برخوردار بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ روح اله تهرانی وزن کالاهای صادر شده در مدت مذکور را 93 هزار و 303 تن عنوان کرد و افزود: به طور میانگین ماهانه 15 هزار و 550 تن کالای غیر نفتی از طریق منطقه آزاد اروند به خارج از کشور صادر شده است.
وی اظهار کرد: همچنین طی مدت یاد شده بیش از34 هزار و 962 کامیون ایرانی و 24 هزار و 53 کامیون عراقی وارد بارانداز شلمچه شده اند.
 
به گفته ی وی میانگین حضور خودروهای ایرانی وعراقی به طور ماهانه به ترتیب پنج هزار و827 خودرو و چهار هزار و هشت دستگاه بوده است.
 
تهرانی تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال 75 هزار و 262 زایر ایرانی (با سازمانی از طریق حج و زیارت) برای زیارت عتبات عالیات از مرز شلمچه به عراق سفر کرده اند. او میانگین خروج زایارن ایرانی ره به طور ماهانه 12 هزار و 540 نفرذکر کرد.
 
مدیر بازرگانی منطقه آزاد اروند  همچنین از ایجاد532  فرصت شغلی در 6 ماهه نخست سالجاری خبر داد و گفت:   آمار مذکور بر اساس لیست بیمه شرکت های فعال در منطقه آزاد اروند ارائه شده است./س
برچسب ها: صادرات ، کالا ، نفتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.