موسوی‌لارگانی به نقل از معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری:

تأخیر بودجه مانند سالهای گذشته نخواهد بود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تأخیر دولت در ارائه به موقع لایحه بودجه سال 92 به مجلس گفت: پيشتر معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعلام کرده بود كه دولت در تقديم لايحه بودجه به مجلس تاخير خواهد داشت اما به گفته وي این تأخیر مانند سالهای گذشته نخواهد بود.

سيدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تأخیر دولت در ارائه به موقع  لایحه بودجه سال آتي به مجلس، گفت: پيشتر بهروز مرادي، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعلام کرده بود كه دولت در تقدیم لایحه بودجه به مجلس تأخیر خواهد داشت، اما به گفته وي این تأخیر مانند سالهای گذشته نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: تأخیر در تقدیم لایحه بودجه به مجلس سبب تأخیر در روند بررسی و تصویب بودجه در مجلس خواهد شد و این ادعای دولت، را که ما از قانون‌مندترین دولتها هستیم را زير سوال می‌برد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، ادامه داد: متأسفانه در 8 سالی که این دولت در رأس کار بوده، اکثر سالها با تأخیر در ارائه لایحه بودجه روبرو بودیم که این مسئله تبعات زیادی را به همراه خود داشته است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: لایحه ، بودجه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار