عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت: اظهارنظر‌هاي ضد و نقيضي كه ميان چهره‌هاي اصلاح‌طلب براي حضور و يا عدم حضور در انتخابات صورت گرفته است، نشان مي‌دهد كه اين جريان سياسي از پايه و اساس دچار مشكلات فراواني است از اين رو بعيد به نظر مي‌رسد كه جريان اصلاحات به يك سازماندهي مناسب براي ورود به انتخابات دست پيدا كند.

بهادر ولي‌زاده عضو جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره فعاليت‌هاي ضد و نقيض اصلاح‌طلبان براي حضور در انتخابات سال آينده گفت: اين طيف سياسي جايگاه خود را بين مردم از دست داده‌ است لذا با مطرح کردن موضوعاتي چون حضور در انتخابات درصدد جذب نظر مردم است غافل از اينكه که اين موضوع به دليل عملكرد و كارنامه اين جريان سياسي در فتنه 88 به نتيجه نخواهد رسيد.

وي افزود: اظهارنظر‌هاي ضد و نقيضي كه ميان چهره‌هاي اصلاح‌طلب براي حضور و يا عدم حضور در انتخابات صورت گرفته است نشان مي‌دهد كه اين جريان سياسي از پايه و اساس دچار مشكلات فراواني است از اين رو بعيد به نظر مي‌رسد كه اين جريان به يك سازماندهي مناسب براي ورود به انتخابات دست پيدا كند.

ولي‌زاده تصريح کرد: اصلاح‌طلبان بايد بدانند تا زماني که نسبت به اعمال گذشته خود اعلام برائت نکنند در انتخابات جايگاهي نخواهند داشت.

لازم به ذكر است كه در روزهاي اخير ميان چهره‌هاي مختلف اصلاح‌طلب همچون عبدي و موسوي‌خوييني‌ها در راستاي ورود به انتخابات اختلاف‌نظرهاي متعددي مطرح شده است كه ورود اين جريان به انتخابات را در هاله‌اي از ابهام قرار داده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار