نماينده پيرانشهر با اشاره به آخرين وضعيت دانش آموزان سانحه ديده مدرسه اين شهر گفت: سيران يگانه يکي از دانش آموزان چهارم ابتدايي اين مدرسه به دليل شدت جراحت وارده جان باخت.


رسول خضري نماينده پيرانشهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، از فوت يکي از دانش آموزان سانحه ديده مدرسه شين‌آباد پيرانشهر خبرداد و گفت: براساس شدت جراحات وارده از جمله سوختگي ريوي خانم سيران يگانه که کلاس چهارم ابتدايي بود فوت کرد.

وي افزود: در حال حاضر از مجموع 29 دانش آموز حادثه ديده مدرسه شين‌آباد پيرانشهر 14نفر در بيمارستان سوختگي سيناي تبريز و مابقي نيز در اروميه بستري هستند که هم اکنون 3 نفر از آنها تحت مراقبت ويژه هستند.

نماينده پيرانشهر در ادامه خاطرنشان کرد: در خصوص انتقال مصدومين به تهران نيز بحث‌هايي هم شده است ولي به دليل وجود ريسک بالاي اين کار و احتمال صدمات شديدتر اين کار صورت نگرفته است.

وي با بيان اينکه از لحظه به لحظه اقدامات پزشکان و حال دانش آموزان جويا هستيم، گفت: از متخصصين جراحي پلاستيک دعوت کرديم تا از نزديک شرايط را مشاهده و در خصوص آينده اين دانش آموزان تصميم‌گيري پزشكي مربوطه انجام دهند.

عضو کميسيون بهداشت در ادامه با بيان اينکه با وزير آموزش و پرورش جلسه داشتيم، گفت: در اين جلسه مقرر شد تمام هزينه‌هاي درماني اين دانش آموزان، بحث اشتغال در آينده و بازگشت آنان به جامعه را پرداخت کنند.

خضري اظهار داشت: درحال حاضر 150 هزار کلاس در کشور وجود دارد که از بخاري نفتي استفاده مي کند که اين نيازمند اصلاح است.

نماينده پيرانشهر با بيان اينکه شين‌آباد بخشي از اين شهر بوده و روستا نيست، گفت:‌مسئولان آموزش و پرورش به اين دليل از اين بخش به عنوان روستا نام مي‌برند تا اينگونه القا کنند چون روستا بوده است مسائل ايمني و گازکشي صورت نگرفته است.

وي درپايان گفت: اين موضوع را به شدت پيگيري مي‌کنيم.
انتهاي‌پيام/
برچسب ها: دانش ، آموز ، شین ، آباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار