مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته پژوهش، فصلنامه پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی « بام ایران » فعال می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد: 

حسین گنجی افزود: از آنجا که مقالات پژوهشی در حوزه فرهنگی پژوهشی استان چهارمحال و بختیاری، در این فصل نامه منتشر می گردد فعال شدن مجدد این نشریه را دنبال نمودیم.

وی گفت: استقبال اساتید و پژوهشگران فرهنگی هنری از این نشریه، موجب شده بود تا بر انتشار مجدد فصل نامه بام ایران اصرار شود.

گنجی خاطر نشان کرد: با اعلام فراخوانی، مبنی بر دریافت مقالات از اساتید اندیشمندان و پژوهشگران حیطه فرهنگی هنری و اجتماعی دعوت می شود تا مقالات خود را به هیئت تحریریه این فصل نامه برسانند که البته برگزاری هفته ی پژوهش در سال 91 انگیزه انتشار مجدد این فصل نامه را فراهم نمود.

 وی افزود: فصل نامه ی فرهنگی بام ایران، یکی از فصل نامه های موفق در استان چهارمحال و بختیاری در درج مقالات علمی بوده است که از سال 1378 شروع به چاپ شده است.

این فصل نامه، با صاحب امتیازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و به مدیر مسئولی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردبیری حبیب اله توفیقی منتشر می گردد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.