کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس نهم گفت : اجرای طرح مهر ماندگار آب رسانی از سد تالوار همدان نیازمند جذب اعتبارات بیشتر و توجه ویژه وزیر نیرو است.


 
امیر خجسته در گفتگو  با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان  گفت : در طول ساليان گذشته طرح هاي عمراني در همدان مورد غفلت قرار گرفته است كه از آن جمله طرح  آب شرب از سد تالوار كه عليرغم تصويب در سفر مقام معظم رهبري در سال 83 و دو مرحله سفر هيئت دولت تا پايان سال 90 كمتر از 20 درصد پيشرفت داشته است .
وی با تاکید بر اینکه همدان از لحاظ منابع آبي محدوديت جدي  دارد افزود : از وزير محترم نيرو در خواست مي شود نسبت به تعهدات آن وزارتخانه جهت بهره برداري ازطرح آبرساني به همدان تا پايان سال 92 حداكثر تلاش خود را انجام دهند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت : استان همدان از ديرباز يكي از قطب هاي كشاورزي كشور بوده است ، اما  برداشت هاي بي رويه و غير اصولي موجب كاهش شديد آب كشاورزي شده و از طرفي عدم توسعه در بخش كشاورزي مدرن و مكانيزه در واقع  بهره وري را به حداقل رسانده است.
امیر خجسته  افزود : طرح بزرگراه همدان – ساوه ( كربلا ) و راه آهن غرب از دیگر طرح هایی بود که مورد غلفت قرار گرفته بود و خوشبختانه به تازگی با انجام سه شیفت کاری فعال شده است./س
برچسب ها: آب رسانی ، از سد ، تالوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.