مدیر سامانه 1888 منطقه 20 گفت: 25 درصد از مجموع پیام های و اصله به این سامانه را انتقاد به نحوه عملکرد رانندگان حمل و نقل عمومی به خود اختصاص داد.

قلیچ خانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: معاونت حمل ونقل و ترافیک و معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه بیشترین آمار انتقادات را با موضوعات نحوه عملکرد رانندگان حمل ونقل عمومی و نحوه خدمات رسانی در ورزشگاه ها را در پیام های واصله به خود اختصاص می دهند.
وی با اشاره به ثبت 27 پیام از ابتدای آذر ماه سال جاری در این سامانه اظهار داشت: نواحی 1 و 2 منطقه نیز با 14 و 29  بیشترین پیام های نواحی را به خود اختصاص دادند.
 قلیچ خانی ادامه داد: لکه گیری آسفالت، رفع سد معبر، جمع آوری زباله، سرعت و دقت در انجام پروژه های عمرانی و مزاحمت های ساختمانی را می توان بیشترین انتقادات وارده به مدیران شهری عنوان کرد.
 مدیر سامانه 1888  منطقه از جذب ناظران افتخاری خبر داد وخاطر نشان کرد:منطقه 20 ماهانه 35 ناظر افتخاری را از میان اقشار مختلف جامعه جذب می کند تا شهروندان خود ناظر مشکلات محله خود باشند و آنان را به مدیران شهری انتقال دهند./ز

 

برچسب ها: رسیدگی ، نحوه ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.