کارگاه "تکنیک های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه" در دانشگاه الزهرا با استقبال گسترده دانشجویان دختر این دانشگاه و استادان و مسئولان فرهنگی دانشگاه الزهرا(س) در محیطی پرنشاط برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران؛ روز گذشته دانشگاه الزهرا میزبان جمع کثیری از دانشجویان و علاقه مندان فیلمسازی با تلفن همراه بود که در کارگاه آموزشی جشنواره با حضور مهرداد اسکویی شرکت کردند.
در این کارگاه جمعی از مسئولان فرهنگی دانشگاه و اساتید رشته های هنری، دبیر جشنواره و دبیر خانه سینمای دانشگاهی نیز حضور داشتند که برای دانشجویان در خصوص اهمیت فیلم های موبایلی، تولید اسناد تصویری از جامعه امروز ، ویژگی های فرهنگی جشنواره فیلم و عکس همراه اول و تکنیک های فیلم سازی و عکاسی به ایراد سخن پرداختند.
یکی از نکات جالب توجه در این کارگاه حضور جمعی از هنرمندان ناشنوا بود. گوینده مسلط به زبان ناشنوایان در تمام مدت اجرای برنامه روی صحنه حضور داشت و مطالب مطرح شده را برای حاضران ترجمه می کرد.
کمیته دانشجویان انجمن خانواده ناشنوایان ایران با هدف شناخت ابزارهای ارتباطی تلفن های همراه برای ناشنوایان در این برنامه شرکت کرده بود.
مهرداد اسکویی نیز در بخشی از این کارگاه به هنرمندان برجسته ناشنوا کشور و تعدادی از فیلمسازان ناشنوا اشاره کرد که تجربیات خود را با نگاه خاص به زندگی و محیط اطرافشان در قالب آثار ماندگار هنری ارائه کرده اند.
در این روز فرجاد خوشبین دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه تهران نیز حضور داشت و در خصوص برنامه های آموزشی گسترده جشنواره و نقد و بررسی آثار بوسیله اساتید نقد هنری توضیحاتی را برای حاضران ارائه داد.
معرفی برگزیدگان مسابقه پیامکی سامسونگ و عکس یادگاری شرکت کنندگان با اساتید حاضر در کارگاه پایان بخش این مراسم پرشور بود.

*برگزیدگان مسابقه پیامکی در دانشگاه الزهرا(س)


در این روز سه دانشجوی دانشگاه الزهرا(س) نیز به عنوان برگزیدگان مسابقه پیامکی از سوی شرکت سامسونگ گوشی تلفن همراه هدیه گرفتند.
 زهرا گودرزی دانشجوی ارتباط تصویری،  نرگس مختاری دانشجوی حسابداری و  زهرا شیخی دانشجوی طراحی صنعتی جوایز خود را از دست دبیر کل و دبیر بخش فیلم جشنواره دریافت کردند.
شرکت سامسونگ در هر کارگاه آموزشی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با برگزاری مسابقه پیامکی به سه تن از شرکت کنندگان که به دو سوال از سه سوال مسابقه پاسخ درست داده باشند جوایزی اهدا می کند.
لازم به ذكر است؛ اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با محوریت عکس و فیلم با تلفن همراه،با محوریت عکس و فیلم با تلفن همراه ، از اول تا چهارم اسفند 1391 در تهران برگزار می شود.
گفتني است؛ مهلت ارسال آثار تا 10 دی ماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند اطلاعات بیشتر در این زمینه را از طریق سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi  مراجعه نمایند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار