همزمان با سراسر کشور و با هدف شناسنامه دار کردن کالا های خارجی وارداتی مرحله دوم بارگذاری طرح شبنم در سمیرم در حال اجراست .

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان سمیرم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت : مرحله دوم بارکدگذاری طرح شبنم همزمان با سراسر کشور در سمیرم از هفته جاری شروع شده است .

وی افزود : این طرح به طور فراگیر همه کالا های وارداتی خارجی را شامل می شود .

محمد ناصر راجی بیان داشت : در اجرای مرحله دوم بارکد گذاری طرح شبنم اتحادیه های مشمول طرح ملزم به ارائه لیست اجناس خارجی وارداتی به مجمع امور صنفی هستند .

وی با بیان اینکه در قالب این طرح اتحادیه های مربوطه برای اخذ بارکد محصول باید اقدام کنند تأکید کرد : مرحله دوم این طرح تا ابتدای دی ماه 91 اعتبار دارد و پس از آن در صورت مشاهده هرگونه کالای خارجی فاقد بارکد تحت عنوان کالای قاچاق از بازار جمع آوری می شود .

محمد ناصر راجی تصریح کرد : با اجرای این طرح از ورود هر گونه کالای قاچاق به بازار داخل جلوگیری می شود .

این مسئول با بیان اینکه کلیه مشخصات سازنده و ویژگی های فنی محصول از مزایای نصب بارکد بر روی محصول است تأکید کرد : کلیه مشخصات محصول از نظر فنی با دادن برنامه ویژه بر روی گوشی همراه قابل رویت است .

راجی خاطر نشان ساخت : مرحله اول بارکد گذاری طرح شبنم بر روی کالاهای خارجی وارداتی در خرداد ماه 91 به صورت محدود اجرا شد ./ب

برچسب ها: اصفهان ، اجرای ، مرحله ، بارکد ، گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.