پنج هزار و 535 میلیارد ریال شامل درآمدهای عمومی و ملی در هشت ماه امسال در این استان وصول شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک،رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی افزود: درآمدهای وصولی استان در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 32و هشت دهم درصد رشد داشته است.

میرزاخانی افزود: درآمد های عمومی استان بیش از سه هزار و 726میلیارد ریال بود كه توسط دستگاه های اجرائی از محل درآمدهای مالیات مستقیم و غیرمستقیم، فروش كالا و خدمات، جرائم و تخلفات و مالكیت های دولتی وصول شده است.

وی ادامه داد: درآمدهای ملی استان در مدت مذكور بیش از یك هزار و 808 میلیارد ریال بوده است.

وی بیان كرد: اداره كل امور مالیاتی استان با 93 و هفت دهم درصد از وصول درآمدهای عمومی استان شامل درآمدهای مستقیم و غیرمستقیم مالیاتی با رقمی بیش از سه هزار و 492 میلیارد ریال رتبه اول وصولی در بین دستگاههای اجرائی را كسب كرده است.

میرزاخانی اضافه كرد: درآمدهای حاصل از مالیات های مستقیم در هشت ماه امسال بیش از دو هزار و 153میلیارد ریال بوده كه 61 و هفت دهم درصد كل درآمدهای مالیاتی استان را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: یك هزار و 338 میلیارد ریال درآمدهای حاصل از وصول مالیات های غیرمستقیم استان در همین مدت است كه فقط شامل مالیات بر كالاها و خدمات بوده و در حدود 38و سه دهم درصد از كل درآمدهای مالیاتی استان می باشد./س

برچسب ها: مالیات ، درآمد ، مستقیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.