در دویست و شصت و پنجمين نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران فيلم سينمايي«گيرنده»اولين ساخته بلند سينمايي«مهرداد غفارزاده»یکشنبه3 دي، ساعت 18در فرهنگسرای ارسباران نمايش، نقد و بررسي می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران،داستان «گيرنده» درباره بازديد رئیس جمهور از شهری کوچک است، داستان از جایی شروع می‌شود که هیئت دولت پس از بازدید از شهر می‌روند و یک محموله نامه پس از رفتن رئیس جمهور و همراهانش به فرمانداری می‌رسد و چون قرار است رئیس جمهور در همان روز از طریق فرودگاه به تهران باز گردد نامه‌ها باید هر چه سریعتر به دست رئیس جمهور برسد. در این بین شخص کارخانه داری برای رسیدن نامه‌ها مانع تراشی می‌کند و ....
اين فيلم موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش «نگاه نو» و دو دیپلم افتخار بازیگری (سعید راد) و نویسندگی (مهرداد غفارزاده، مهرداد موفق يامي، محمدرضا باباگلي و اكبر روح) از سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر شده است.
سعید راد، محمد رضا شریفی‌نیا، سیامک اطلسی، پردیس افکاری، چکامه چمن ماه و نیما شاهرخ شاهی در اين فيلم به ايفاي نقشمي‌ پردازند.
نشست نقد اين فيلم سينمايي بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور مهرداد غفارزاده(كارگردان)، محمدرضا شريفي نيا و چكامه چمن ماه(بازيگران)، طهماسب صلح جو(منتقد) و محدثه قبادي(كارشناس - مجري)برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت عضويت و حضور در اين نشست‌باشگاه فیلم تهران مي توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار