مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال در نشست با رئیس، نایب رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال و حسین عسگری درباره مسائل داوري گلايه کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛محمد رویانیان ظهر امروز با حضور در فدراسیون با علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، آیت اللهی و عسگری دیدار و گفتگو کرد و مراتب اعتراض شدید باشگاه پرسپولیس به شرایط داوری و سکوت فدارسیون فوتبال در مقابل فشارهای وارده بر داوران را اعلام کرد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جریان این حضور، گفت: متاسفانه چند هفته ای است که شاهدیم پدیده جدیدی وارد فوتبال ما شده است و در جریان آن قبل از بازیها داوری را تحت فشار قرار داده و فضاسازی می کنند. در این بین به جای آنکه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از داوران خود حمایت و برای سلامت بازیها با این پدیده برخورد کند که چرا قبل از بازیها علیه داوری صحبت می شود، ما برخورد می کنیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: قبل از بازی با ملوان منتطر بودیم فدراسیون کاری بکند، اما وقتی حرکتی ندیدیم، ناچار از طرح شکایت شدیم که مبادا قضاوت بازی تحت تاثیر فشارهای وارده قرار گیرد، اما به شکایت ما هم ترتیب اثر داده نشد. سکوت فدراسیون و سازمان لیگ منجر به آن شد که سرمربی نفت آبادان هم قبل از بازی اخیر، چنان حرفهایی را مطرح کند.
 
رویانیان خاطرنشان کرد: این دست افراد می خواهند داوری بازیها را با طرح چنین مسایلی تحت فشار و تاثیر قرار بدهند. نتیجه اش هم این بود که برابر نفت آبادان، دو پنالتی را برای پرسپولیس نگرفتند.
 
وی افزود: داوران چه گناهی کرده اند که باید در جریان بازیها با شعارهای سکوها روبرو شوند، بعد از بازیها هم مربیان و بازیکنان عصبانی و رسانه ها آنها را زیر سوال می برند و حالا هم قبل از بازی ها علیه آنها صحبت می شود. صحبتهایی که از آنها معانی زیادی بیرون می آید و انتظار می رود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و مراجع دیگر مثل نهادهای داوری و کمیته انضباطی نسبت به آن واکنش نشان بدهند. کجای دنیا چنین مسایلی وجود دارد. چرا از داوران حمایت نمی کنید؟ چرا می گذارید داوران قبل از بازیها تحت فشار قرار بگیرند؟ چرا به مراحل شکایت ما رسیدگی نمی کنید.
 
و اما علی کفاشیان در پاسخ به اظهارات مدیر عامل پرسپولیس، گفت: حق با شماست حرفهای شما منطقی است و به شکایت و اعتراض باشگاه پرسپولیس رسیدگی می شود. در بازی با نفت هم خطا روی ماهینی پنالتی بود، البته در مورد صحنه مربوطه به محمد نوری باید بررسی بیشتری صورت بگیرد.
 
رویانیان در پایان صحبت هایش افزود: من نمی خواهم مشکلات خودمان را به گردن مسایل داوری بیندازم، در غیر اینصورت قبلا حرف می زدم. داور هم انسان است و این اخلاقی و حرفه ای نیست که قبل از بازیها آنها را تحت فشار قرار بدهند. ما در این فصل از ناحیه اشتباهات داوری بازیها لطمه دیدیم، اما مثل دیگران هجمه راه نینداختیم. در بازی دربی که مهمترین بازی برای همه است. پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد. برابر سایپا در یک بازی سه پنالتی را برای ما نگرفتند. جلوی ذوب آهن گفته شد داوری به سود پرسپولیس بود ولی بعد معلوم شد پنالتی ما را نگرفته اند ولی حالا دیگران می آیند قبل از بازی با پرسپولیس داوران را با حرفهای خود تحت فشار قرار می دهند./با

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار